کد خبر 1339103
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
کیفرخواست متهم پرونده شهید رنجبر صادر شد

پس از گذشت ١٠ روز از وقوع حادثه شهادت سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست این پرونده در اولین فرصت ممکن خبر داد.

به گزارش مشرق، پس از گذشت ١٠ روز از وقوع حادثه قتل شهید سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در اولین فرصت ممکن خبر داد

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه اتهامات وارده به متهم مباشرت در قتل شهید علی اکبر رنجبر، سرقت اسلحه سازمانی مرحوم و ایراد ضرب و جرح عمدی سرباز وظیفه می‌باشد گفت: پس از تکمیل تحقیقات و روند مصرّح در قانون آئین دادرسی کیفری صبح امروز پرونده مذکور با صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه با مدیریت مناسب اجازه ندادیم حواشی و جو سازی‌ها در روند تحقیقات پرونده تأثیر داشته باشد، گفت: تحقیقات و تکمیل روند قانونی در دادسرا به صورت شبانه روزی و به قید فوریت و البته دقت بالا انجام شده است

وی از تعیین وقت رسیدگی دادگاه در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت موازین شرعی و قانونی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این دادگاه ظرف روزهای آتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است پس از شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در شامگاه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ متهم این قتل در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و جهت انجام روند قانونی و تعیین مجازات به مقامات قضایی استان تحویل شد که پس از گذشت ١٠ روز تحقیقات اولیه در دادسرا به اتمام رسید و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

روستای بیدزرد در ٢٠ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 1
    بعد از ده روز تازه کیفر خواست
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 0
      باید تحقیقات کامل شود
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    از شکنجه قاتل خودداری و با رافت اسلامی و عطوفت برخورد کنید
    • رضا IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 0
      نظرت درباره قاتل دختر اهوازی چیه
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 0
      BBC میگه تو زندان های ایران زندانی هارو شکنجه میدن ولی تو ساواک زمان شاه اصلا شکنجه نبود و ناخن کشیدن و آویزون کردن و با درل سوراخ کردن و با اتو سوزاندن و سوار آپولو کردن و... همش دروغه!! چرا ؟ چون شکنجه گرای ساواک رو ماموران با کلاس MI6 انگلیس و موساد اسرائیل و CIA آمریکا آموزش دادن و آمریکایی ها پیشتاز حقوق بشرن. ضمنا کراوات هم میزنن_ خیلی باکلاس !!!!!!!!!! ( ارادتمند: قدیمی BBC )
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    لطفا اعلام بشه چرا متهم این قتل رو مرتکب شدن. با توجه به اینکه شهید رنجبر هفته قبل شهادت 100 کیلوگرم مواد مخدر رو کشف کرده بود و قاتل هم از یه استان دیگه هست.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    2 0
    طفلک نظامی ها. همیشه جونشون کف دستشونه . هم تو زمان جنگ و هم تو زمان صلح خونشون ریخته میشه.
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 0
      اولا طفلک خودتی دوما نیازی به دلسوزی تو ندارند سوما نظامیان افتخار کشورند
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    1 0
    اون شیاد حرافی که برای خودشیرینی گفت "من سرهنگ نیستم" چی؟ اونم مسئوله.
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 0
      آره دیگه با اون خیانتی که کرد به ناجا و البته در دولت خاتمی هم این اتفاق افتاد که خب ایشون هم اون موقع دبیر عالی شورای امنیت ملی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس