کد خبر 1338664
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
بررسی عملکرد لژیونرها| نوراللهی بهترین بازیکن شد/قائدی نمره خوب گرفت

دو بازیکن ملی پوش کشورمان برای شباب الاهلی در لیگ برتر امارات خوش درخشیدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در هفته پانزدهم لیگ برتر امارات به مصاف تیم عجمان رفت و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

احمد نوراللهی و مهدی قائدی دو بازیکن ملی پوش کشورمان در این دیدار از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی حضور داشتند و نقشی کلیدی در به دست آمدن این نتیجه داشتند.

بیشتر بخوانید:

تغییر موضع الاهلی درباره قایدی

تنها گل شباب الاهلی توسط احمد نوراللهی به ثمر رسید که مهدی قائدی این گل را ساخته بود. در همین رابطه به ارزیابی عملکرد این دو بازیکن تیم ملی کشورمان در این بازی می پردازیم.

عملکرد نوراللهی و قایدی در بازی شب گذشته

با نگاه به آمار نوراللهی در این بازی متوجه می شوید این بازیکن ۹۰ دقیقه در میدان بوده و یک گل به ثمر رسانده و ۷۷ درصد پاس هایش به مقصد رسیده است.

نوراللهی در این بازی ۵۵ بار لمس به توپ داشته و از ۳ شوتی که به دروازه رقیب زده و ۲ شوتش داخل چارچوب بوده است. آمار دریبل بازیکن سابق پرسپولیس در این بازی ۱۰۰ درصد بود.

در پایان نوراللهی با کسب امتیاز ۸ از ۱۰ به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در مقابل مهدی قائدی هم عملکرد خوبی از خود در این بازی به نمایش گذاشت.

عملکرد نوراللهی و قایدی در بازی شب گذشته

ستاره سابق استقلال در این دیدار ۷۲ دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد. ۸۱ درصد پاس های مهاجم ایرانی در این دیدار به مقصد رسیده و این نشان دهنده دقت بالای او است.

قائدی در این بازی ۱۷ بار لمس توپ داشته اما موقعیتی برای گلزنی نداشت ولی پایه گذار  تنها گل شباب الاهلی شد. در نهایت قائدی با کسب امتیاز ۷.۳ از ۱۰ جزو بازیکنان خوب زمین شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس