گردان‌های شهدای الاقصی

سخنگوی گردان‌های شهدای الاقصی در واکنش به ترور سه جوان فلسطینی در نابلس گفت: ما قسم می‌خوریم که پاسخ در راه است و این پاسخ به اندازه جنایتی خواهد بود که نظامیان صهیونیست انجام داده‌اند.

به گزارش مشرق، «ابو محمد» سخنگوی گردان‌های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح امروز سوگند یاد کرد که پاسخ جنایت ترور سه جوان فلسطینی ساکنان نابلس به دست نظامیان صهیونیست را بدهد.

ابومحمد به المیادین گفت که پاسخ به این جنایت در راه است و به اندازه جنایتی خواهد بود که نظامیان صهیونیست انجام داده‌اند.

وی افزود: اشغالگران باید به سزای جنایت ترور سه شهید فلسطینی برسند و این انجام خواهد شد.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش فتح تصریح کرد: ما تأیید می‌کنیم که دشمن فقط زبان زور را می‌فهمد و تأیید می‌کنیم که ما سلاح خود را رها نمی‌کنیم.

وی در ادامه گفت: هر کس در جنایت ترور شهدا به اشغالگران کمک کرد تاوانش را خواهد داد و ما بخشی از محور مقاومت در منطقه هستیم.

نیروهای رژیم اشغالگر روز سه‌شنبه با تیراندازی به یک ماشین در منطقه نابلس، سه جوان فلسطینی به نام‌های "ادهم مبروکه"، " ابراهیم النابلسی" و "محمد الدخیل" را به شهادت رساندند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 2
    چه اصراری داری بگی جوان. بگو از نیروهاتون بودن دیگه
    • سید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      1 0
      یه سوال تو چه اصراری داری بگه از نیروهاشون بوده جز اینکه میخوای جنایت صهیونیستهای اشغالگر رو توجیه کنی اون سرزمین تا ابد اسمش فلسطینه اگر اونا بکشند جنایته داشتم صاحب خونه است ولی اگر فلسطینی یه سرباز اسرائیل بکشه اسمش دفاع از خاک وطنه دقیقا همونطوری که با در جنگ با عراق داشتیم ما میکشتیم و اونها هم میکشتند اما اونها به وطن ما حمله کردند و اگر میکشتیمشون در دفاع بوده
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      نه پس مثل تو مزدور دشمن صهیونیستی میمون صفت نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس