کد خبر 1337756
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
رژیم صهیونیستی: عملیات ترور در کرانه باختری ادامه می‌یابد

مقامات رژیم صهیونیستی، تأیید کردند که اسرائیل به عملیات ترور خود در کرانه باختری برای تامین امنیت شهروندانش ادامه خواهد داد و مدعی مبارزه با "تروریسم" شدند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت روزنامه قطری العربی الجدید، پس از ترور سه شهروند فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی، "یوآز هندل"، وزیر ارتباطات اسرائیل در این رابطه گفت که توافقنامه‌های اسلو به هیچ کس مصونیت نداده است.

او همچنین ادعا کرد که طبق این توافقنامه‌ها، ارتش اسرائیل حق دارد که در عمق خاک کرانه باختری عملیات خود را انجام دهد.

هندل در مصاحبه‌ای امروز (چهارشنبه) با ایستگاه رادیویی عبری "کان"، همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان فلسطین را ستود و تاکید کرد که این  همکاری‌ها در جهت منافع اسرائیل هستند.

وی در پاسخ به سوال درباره ترور سه شهروند فلسطینی، ادعا کرد که این افراد در تلاش برای انجام عملیات علیه شهرک ‌نشینان بودند و به خاطر این مساله مورد هدف قرار گرفته و کشته شدند.

به نوبه خود، "آلون شوستر"، معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل آزادی عمل خود را در مناطق تشکیلات خودگردان فلسطین حفظ خواهد کرد.

او همچنین اعلام کرد که دولت این رژیم براساس اهدافی که تعیین کرده در این زمینه عمل خواهد کرد.

شوستر در مصاحبه با رادیو کان افزود که کشتن فعالان جنبش اسلامی فتح برای جلوگیری از عملیات بیشتر آنها انجام شد.

وی تاکید کرد که اسرائیل در آینده نیز چنین عملیاتی را در صورت نیاز دوباره انجام خواهد داد.

شوستر در پاسخ به سوال درباره اینکه آیا ترور افراد، موضع فتح را تضعیف می‌کند، گفت: معلوم است که ما باید میانه روها را در تشکیلات خودگردان فلسطین تقویت و "تندروها" را حذف کنیم.

در همین راستا، نفتالی بنت، نخست وزیر و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با تمجید از این عملیات، اعلام کردند که چنین عملیات‌هایی در آینده  ادامه خواهند داشت.  

در همین رابطه، شبکه تلویزیونی عبری کان گزارش داد که اسرائیل اخیراً به تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد فعالان مسلح جنبش "فتح" هشدار داد.

به ویژه پس از آنکه آنها حضور خود را در کمپ‌های پناهندگان و شهرهای بزرگ فلسطینی در کرانه باختری آغاز کردند.

به گزارش این شبکه، ارتش رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا قبل از اینکه فعالیت‌های مسلحانه آنها از کنترل خارج شود، با این فعالان مقابله کند.

علاوه بر این، براساس این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی و نهادهای اطلاعاتی جست‌وجوها برای یافتن ابراهیم النابلسی را افزایش داده و مدعی شدند که او چهارمین عضو جنبش اسلامی "فتح" است که در خودرویی  که دیروز همرزمانش در آن ترور شدند، نبوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس