کد خبر 1336321
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
بیمارستان‌ نمایه کرونا نمایه

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران آخرین وضعیت بیماران بستری و واکسیناسیون کرونا در استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، درباره وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون ۲ هزار و ۹۵۰ بیمار کرونایی در تهران بستری هستند که از این تعداد ۷۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید:

علت شیوع اومیکرون در بیمارستان ها

به گفته زالی، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۸۰ نفر در ICU بستری شده‌اند. تعداد بیماران ترخیص‌شده بسیار کمتر از موارد بستری است و در شبانه‌روز گذشته ۲۷۰ بیمار از بخش‌های بیمارستانی مرخص شده‌اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به آمادگی کامل ۱۰۸ بیمارستان استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی گفت: تا هفته آینده تعداد زیادی تخت آی‌سی‌یوی کودکان را به بیمارستان‌ها اضافه خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت واکسیناسیون کرونا در پایتخت بیان داشت: در تهران بالغ بر ۲۳ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق شده است؛ حدود ۱۰ میلیون و۶۰۰ هزار نفر دوز اول، ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دوز دوم و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس