کد خبر 1335507
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
بابک مرادی

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال هرچه گفت، گفتم چشم.

به گزارش مشرق، بابک مرادی پس از شکست هوادار مقابل استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی برای من خیلی سخت بود. بعد از جدایی از استقلال، قسمت شد به هوادار بیایم. دو سه روز با این تیم بودم. امروز با استقلال که تیم گردن کلفتی در ایران و آسیا است بازی کردیم. آن‌ها بازی را بردند و تبریک می‌گویم.

وی در خصوص اینکه در یک صحنه با سیاوش یزدانی بگومگویی داشت، گفت: همه می دانند که استقلال را خیلی دوست دارم اما هیچ وقت شرافتم را زیر سوال نمی برم. با سیاوش در مورد صحنه ای که پنالتی شد صحبت کردیم. اعتقاد داشتم پنالتی شد. به هرپیراهنی که می پوشم عرق دارم و تمام وجودم را برایش می گذارم. برایم سخت است که جلوی استقلال بازی کنم ولی شرافتم را خیلی دوست دارم. اعتقاد داشتم پنالتی بود، الان هم می گویم پنالتی بود ولی استقلال بازی را برد. به آن ها تبریک می گویم.

مرادی در مورد جدایی از استقلال عنوان کرد: دست خودم نبود. خیلی دوست داشتم بمانم. موقعی که به استقلال رفتم، فکرم این بود از این تیم به تیم ملی بروم اما آنطور که باید، نشد. پست من پستی نبود که دوست داشتم بازی کنم. با صحبتی که با عنایتی کردم گفت فکر و ذکرت را روی پست خودت بگذار. می خواهم فقط در پست وینگر و مهاجم از تو استفاده کنم.

وی در خصوص اینکه قراردادش را با استقلال ۲ساله تمدید کرده بود، اظهار داشت:‌ موقعی که می خواستم جدا شوم به باشگاه رفتم. از سردار آجورلو تقدیر و تشکر می کنم. هرچه گفت خدا گواه است و خود آجورلو می تواند شهادت بدهد، گفت بابک باید تمدید کنی، باید قرضی بروی، گفت باید پولت را ببخشی، گفت باید سفید امضا کنی، گفتم چشم. بعد از اینکه با استقلال دو ساله تمدید کردم نمی دانم خبر چگونه درز کرد.

مرادی تصریح کرد: ظاهرا کادرفنی مخالف این کار بود. من هم با توجه به اینکه استقلال را دوست داشتم و نمی خواستم برای این تیم حاشیه درست شود، به آجورلو گفتم خواهش می کنم بدون سروصدا اگر می شود رضایت قطعی من را بدهید. هرموقع شرایط فراهم شد باز با دل و جانم بر می گردم. مطمئنا استقلال تیم بابک مرادی هاست. امیدوارم رفتاری که با من شد با امثال من نشود. به امیدخدا بر می گردم . حقم را می گیرم.

وی افزود: عشقم استقلال است و واقعا به من ظلم شد. همه آن هایی که به من ظلم کردند را می بخشم چون آدمی هستم که چیزی در دلم نمی ماند و از کسی ناراحتی به دل نمی گیرم. کینه نمی گیرم. امیدوارم استقلال آخر فصل جشن قهرمانی بگیرد. آرزوی قلبی من است.

مرادی در خصوص اینکه پیراهن استقلال را زیر پیراهن هوادار پوشیده بود، گفت: بله، گفته بودم اگر گل بزنم شادی نمی کنم. فقط پیراهن هوادار را در می آورم که زیر آن پیراهن استقلال را پوشیده بودم.

وی در مورد اینکه قبل از بازی به سمت فرهاد مجیدی رفت، عنوان کرد: او سرمربی من بود. هر اتفاقی افتاده به کنار، احترام بزرگتر از خودم را همیشه دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Sa IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام بابک جان دوست داشتنی هستی هر کجا هستی موفق باشید همه میدانند با شما چه رفتاری کردن دوست داریم بابک جان
  • As IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام بابک جان دوست داشتنی هستی هر کجا هستی موفق باشید همه میدانند با شما چه رفتاری کردن دوست داریم بابک جان
  • Fg IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام بابک جان دوست داشتنی هستی هر کجا هستی موفق باشید همه میدانند با شما چه رفتاری کردن دوست داریم بابک جان5378
  • Cv IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام بابک جان دوست داشتنی هستی هر کجا هستی موفق باشید همه میدانند با شما چه رفتاری کردن دوست داریم بابک جان
  • Za IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام بابک جان دوست داشتنی هستی هر کجا هستی موفق باشید همه میدانند با شما چه رفتاری کردن دوست داریم بابک جان
  • Tg IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام بابک جان دوست داشتنی هستی هر کجا هستی موفق باشید همه میدانند با شما چه رفتاری کردن دوست داریم بابک جان6343
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    ببینم مقابل پیروزی چکار میکنی ؟ اونجا عرقتو نشون بده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس