دیروز از فوتبال پاک حرف می‌زنند امروز با گل خطا برنده می‌شوند

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: روز قبل می‌آیند از فوتبال پاک حرف می‌زنند و حالا صحنه‌های بازی ما را می‌بینید، گل دوم‌شان که هزار درصد خطا بود .

به گزارش مشرق، محمد رجب‌زاده بعد از شکست ۲ بر یک مقابل استقلال و اخراجش در دقایق پایانی مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قائلم باید بگویم که کار از ضجه زدن و اینکه مقابل دوربین حرف بزنیم و به فدراسیون و کمیته انضباطی و اخلاق بگوییم گذشته است. روز قبل می‌آیند از فوتبال پاک حرف می‌زنند و حالا صحنه‌های بازی ما را می‌بینید. گل دوم‌شان که هزار درصد خطا بود عسگری و سایر کارشناسان داوری هم گفتند ولی خیلی راحت از آن گذشتند. خیلی راحت کارت دادند. کاپیتان ما در وسط زمین با احترام با داور صحبت می‌کند به او اخطار می‌دهد. شما ببینید چه کارت‌هایی داده؟!

وی افزود: در آخر مسابقه بازی می‌کنیم توپ را داخل زمین می‌اندازند.  داور به من کارت زرد و بعد کارت قرمز داد. کار از این حرف‌ها گذشته است. ما به چه کسی  بگوییم؟ یک نامه می‌زنند فلانی انقدر جریمه و اینقدر محروم شود و تمام. خب برای داور چه اتفاقی رخ می‌دهد الان بگویند گل دوم استقلال خطا بوده چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است.

مربی هوادار در مورد اینکه نمی‌ترسید که محرومیتش با این حرف‌ها بیشتر شود، گفت: خیر برای چه باید بترسم؟ آنها باید بترسند آخر چه اتفاقی می‌افتد؟ همه دارند می‌بینند. صدای من و ۱۰ نفر از کادرمان گرفته است. از اینجا ۵۰ متری می‌بینیم چرا داور که در ۱۰ متری صحنه است چطور نمی‌بیند؟ اصلا یک چیزی، در بحث مالکیت توپ و در تمام دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم اما خیلی راحت  چون مسئولیت دست کسی بود من که نمی‌توانم بیایم وسط زمین سوت بزنم. خیلی راحت روی‌مان خط می‌کشند و می‌گویند این آقا آمده این حرف‌ها را زده این کار را کرده و محرومش کنید و یک پولی هم ازش بگیریم وتمام شد و رفت. خب برای داور چه اتفاقی می افتد؟!الان حق تیم ما اینگونه شده چه کسی می‌خواهد جواب بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    35 19
    مبارك داور
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      24 57
      این حرف یعنی اعتراف اینکه پرسپولیس ۵سال با کمک وزیر و داور قهرمان شد
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      20 45
      اعتراض پرسپولیسی ها به داوری و وزیر و آسمان و زمین نشون میده خودشون پنج سال با اینها قهرمان شدن
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 1
      اثبات شی نفی ما ادا نمیکنه ، کثیف و فاسد بودن یه مجموعه دلیل بر فساد یه مجموعه دیگه نیست ضمن اینکه تو پنج سال گذشته هم وزیر و هم داوری علیه پرسپولیس بود و هم اینکه پنج سال گذشته پرسپولیس قهرمان بود و دوبار نایب قهرمان آسیا ولی همش پنجره اش بسته بود بخاطر بی پولی و تحریم ها ولی استقلال بود و خریدهای آنچنانی اروپایی و بدون بدهی یعنی پنج سال گذشته هم وزیر و وکیل و داور با استقلال بودن
  • احمد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    24 34
    بازی داور داره دیگه هوچی گری نکنید
  • محمد IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 5
    والا تمام کارشناس ها گفتن هر دو گل استقلال درست بود. کم برا اس اس حاشیه درست کنید. برید تو ورزش 3 بزنید
  • ارتش سرخ IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 8
    گل دوم کیسه هم افساید بود هم خطا بعد از اینکه یزدانی توپ انداخت تو زمین طبق قانون باید اخراج میشد و پنالتی میگرفت به نفع هوادار .خجالت داره برای اینکه کیسه رو قهرمان کنن همه کار میکنن بعد مربیشون میاد از فوتبال پاک حرف میزنن .البته این عنایتی کیسه کش حقشه چون تو بازی با پرسپولیس گل با دست ماست مالی کرد
  • تاکور IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 9
    این همه شعبون حالا یه بار هم رمضون شما نه تنها استقلال رو بلکه سپاهان فولاد تراکتور را ضعیف کردید تا لونگی ها رو قهرمان کنید جای تاسف داره
  • حسن IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    10 5
    5سال قهرمانی پرسپولیس رو با ناداوری بهش دادن درست دوتا فینال آسیا رو تو این5سال رو هم حتما ای اف سی با ناداوری به پرسپولیس داده!!!!
  • علیرضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 3
    از فوتبال پاک حرف میزنند اونوقت حقوق میلیاردی میگیرند از بیت المال
  • ایمان IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 4
    اَل استقلال شخصیت قهرمانی ندارد
  • تاجی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 7
    میگن کافر همه را به کیش خود پندارد جریان الان لنگیا هست که بیشترین سود از داوری و فدراسیون بردن. حالا که بی پدر شدن(بابا مسعود) با هوچیگری ،استعفا نمایشی،بیانیه،... میخوان نتیجه بگیرن. اگه راست میگین چرا حکم بدهکاری به پدیده که صادر شده رو اجرا نمیکنن؟
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 1
    اگر یک قهرمانی داشته باشم دوست دارم سالم باشد: ارواح خیکت دوامتیاز هدیه ای کمیته استیناف و دوامتیاز دیگر هم داوردر بازی هوادار این یعنی قهرمانی پاک آخه این پولی که داور میگیرد واقعا حلال است خاک بر سر این داور بی خاصیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس