کد خبر 1335313
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
مسمومیت ۳ نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مسمومیت سه نفر در استان اصفهان بر اثر گازگرفتگی خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس عابدی  با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۲ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دچار مسمومیت بر اثر گازگرفتگی شده‌اند، اظهار داشت: همچنین ۲۶ نفر نیز به همین علت جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و به ویژه ذغال برای گرمایش اصلی ترین دلیل گازگرفتگی‌ها در سال جاری بوده است، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر نیز سه نفر دچار مسمومیت با گاز شده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه ساعت ۲۰ و ۵۶ دقیقه شب گذشته یک مورد گازگرفتگی در داران خیابان بهشتی گزارش شده است، افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۵۶ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.

وی با اشاره به اعزام یک دستگاه اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه گفت: خانم ۶۰ ساله در این حادثه مسموم شد که به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شد.

عابدی همچنین به حادثه گازگرفتگی دیگری در خانه اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه دو نفر در این حادثه مسموم شدند، ادامه داد: یک کد اورژانس برای این حادثه اعزام شد که خانم باردار ۳۰ ساله و کودک هفت ساله‌اش را به بیمارستان عیسی ابن مریم منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: علت حادثه اول اشکال در بخاری و حادثه دوم استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس