کد خبر 1314062
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
فوری//توزیع نارگیل‌های آلوده در اصفهان تکذیب شد/ مسمومیت با نارگیل گزارش نشد

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با تأکید بر اینکه اصلا بیماری در بیمارستان خورشید تحت عنوان مسمومیت با نارگیل بستری نشده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نبوده است.

 به گزارش مشرق؛ فرهاد حیدری، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: روز گذشته صدایی در فضای مجازی مبنی بر آلودگی نارگیل و سمی بودن آن منتشر و از مردم خواسته شده که از خرید نارگیل خودداری کنند.

وی افزود: در این صدا فردی ادعا می‌کند نارگیل‌های سمی در اصفهان توزیع شده که فرد پس از خوردن آن بعد از چند ساعت به کما می‌رود و در نهایت فوت می‌کند و افرادی بر اثر خوردن آن مسموم شده و به بیمارستان خورشید مراجعه کردند و فوت شدند.

حیدری درباره این شایعه گفت: امروز صبح این مسأله از بیمارستان خورشید پیگیری شد و اصلاً هیچ شخصی در این زمینه به بیمارستان خورشید مراجعه نکرده است، اما با انتشار این صدا در فضای مجازی تماس‌های بسیاری با اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان خورشید به دلیل نگرانی گرفته شده تا از صحت آن اطلاع پیدا کنند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با تأکید بر اینکه اصلاً بیماری در بیمارستان خورشید تحت عنوان مسمومیت با نارگیل بستری نشده است، بیان کرد: این موضوع اصلاً صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نبوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس