دستور ویژه سردار اشتری برای استمرار برخورد قاطع با اراذل و اوباش

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، دستور ویژه ای برای استمرار برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش به فرماندهان انتظامی در سطح کشور صادر کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خانواده وی و مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: مأموران جان برکف و ولایتمدار انتظامی همیشه و در همه جا با مخلان نظم و آرامش مردم، شجاعانه برخورد قاطعی داشته و با افتخار جان گرانبهای خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه نموده اند و مردم عزیز نیز قدر آنها را می‌دانند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که طی هماهنگی به عمل آمده با دادستان محترم کل کشور مجازات‌های سنگینی در انتظار عامل یا عاملان شهادت این مأمور جان برکف انتظامی است، بر برخورد قاطع و دستگیری هرچه سریع‌تر این اراذل و اوباش که باعث احساس ناامنی در مردم شده اند، تأکید کرد.

سردار اشتری اعلام کرد: نمی‌گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود و اراذل و اوباش بدانند در برابر پنجه فولادین پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز تسلیم در برابر قانون و مردم نخواهد بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است.

وی بیان داشت: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه‌های ذی ربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آئین دادرسی کیفری، قضات قوه قضائیه با حمایت‌های جدی قضائی و صدا و سیما با حمایت رسانه‌ای، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تأمین امنیت و آرامش مردم همراهی و یاری نمایند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    7 0
    پلیس آمریکا (با کلی ادعای رعایت حقوق بشر) به شماره 3 نرسیده طرف مقابل را آبکش میکند و به کسی جواب پس نمیدهد. اینجا مامور جان بر کف و خادم نیروی انتظامی برای هر تیر هوایی باید کلی سوال و جواب پس بدهد.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    11 0
    برخورد قاطع دقیقا یعنی چی؟ پلیس باید در برابر این وحوش حق تیر داشته باشه و دادگاه بی برو برگرد حکم اعدام صادر و سریع اجرا کنه. تا وقتیکه قانونگذاران و قوه قضائیه اشد مجازات و در مورد این سفاکها اجرا نکنه صرف دستگیری یا اجازه شلیک مأمور هیچ ارزشی نداره
  • peiman IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    13 0
    امیدوارم قوانین مربوط به استفاده از سلاح توسط پلیس تغییر کنه چون با این وضع پلیس نمیتونه از امنیت خودش دفاع کنه چه برسه به مردم
  • مرصاد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    3 1
    از فتنه 88 شروع شد ؛ به انفعال کشاندن نیروی انتظامی ! ابتدا ، در فضای مجازی ؛ شروع به تخریب و ایجاد درگیری های مصنوعی ، برای جوسازی کردند ! آنها برای آشوبهای آینده ؛ بدنبال انفعال و بی تفاوتی پلیس بودند ! پلیس هم ؛ برای پرهیز از تخریب بیشتر ، در حوادث ؛ تا حد ممکن ، خویشتن داری نمود و خود این نوع برخورد ، زمینه انفعال بیشتر پلیس و گستاخی بیشترآشوبگران و اشرار را ، فراهم کرد ! قوانین ناقص ، در مورد کاربرد سلاح نیز ، دست نیروهای انتظامی را بسته و در موارد استفاده هم ، به زیان مامور عمل میکند ! همان چیزی ، که بارها ، بر سر ماموران مظلوم حفاظت محیط زیست آمده است ! کار به جایی رسیده ، که در ماههای اخیر ؛ تعدادی از نیروهای انتظامی ، بعلت عدم استفاده از سلاح ، به شهادت رسیده اند ! درآخرین مورد ؛ مامور انتظامی شیراز( سرهنگ شهید رنجبر )، بعلت عدم استفاده ؛ از سلاحی که در دست داشت ، توسط فرد شرور مهاجم ، داعش وار ، با قمه ، سربریده شد ! اما در آمریکای قبله کدخداپرستان ، وضع طور دیگر است ؛ پلیس ابتدا به فرد شلیک میکند و بعد ، به بررسی اتهام او میپردازد ! لازم است ؛ تا اوضاع بدتر نشده ، هرچه زودتر ، برای اقتدار پلیس ، اقدام اساسی ، صورت گیرد !!
  • محمد IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    احتمالا اسلحه این درجه دار عمل نکرده. والا توی فیلم نشان میده که به سمت پای طرف گرفته.بلافاصله که اتفاقی نیفتاد طرف حمله کرد سمتش . کاش چیزی به اسم اسلحه دستش نبود.این جور با دو دست از خودش دفاع می کرد.
  • Ali IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    2 0
    ارازل اوباش در همه محله ها معروف هستند هرچه دیرتر به حال آنها رسیدگی شود گستاخ تر میشوندالبته بی مغزی انها و باهدایت شبکه‌های خارجی معاندهدف دار!!!
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    3 0
    استاد، تنها راهش تغییر قوانین و دادن حق تیر به پلیسه بقیش دیگه نمایشه! الان جواب همسر و بچه های اون مأمور نیروی انتظامی رو کی میده شما ؟؟!
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    2 0
    باید نیروی انتظامی با کمک نیروهای بسیجی با ایجاد پست های متعدد بازرسی در سطح کشور سلاح های سرد از قبیل شمشیر قمه چاقو زنجیر پنجه بوکس و سلاح های گرم غیر مجوز دار را از ارازل واوباش مخصوصا در پارک ها و مناطقی که محل تردد خانواده ها میباشند را جمع اوری کرده و خاطیان را به مقامات قضایی ارجاع داده وحداکثر جریمه نقدی برای ایشان که با امنیت واسایش مردم بازی میکنند در نظر گرفته شود تا کسی جرات نگهداری و حمل سلاح سرد و گرم را نزد خود نداشته باشد.
  • حمیدرضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    با سلام عرض ادب .... رسانه خبری و خوانندگان محترم ..... جای سوال اینجاست در محکومیت ماموران پلیس چه کسانی بیشترین نقش را دارند ((( دادگاه انتظامی یا دادگاه عمومی ))) پاسخ این است گزارش اولیه توسط خود نیروی انتظامی تهیه میشود واین نشان می دهد امروز از کجا امروز شده است . نیروی های منفک و ناکار آمد و آلوده تا فرماندهی نیروی انتظامی پخش شدند ... التماس دعا ***
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    دستور برخورد قاطع یعنی فردا چندتا خلاف کار رو تو تهران میگیرن و تموم میشه
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    3 0
    برخورد قاطع با کدام حمایت از اسلحه استفاده کنه محاکمه میشه ، استفاده نکنه کشته میشه
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 0
    باید قاتل شهید رنجبر در اسرع وقت در ملأ عام قصاص شود، و قوانین استفاده از سلاح توسط نیروی انتظامی اصلاح گردد تا اراذل و اوباش جرأت اقدامات این چنینی پیدا نکنند؛

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس