جزییات شهادت مامور ناجا اعلام شد/ پلیس: قاتلین سه نفر بوده‌اند

فرمانده انتظامی استان از شهادت سرگرد «پوریا نظری» یکی از ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی اکبر جاویدان» ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرگرد نظری، در تشریح ماجرا، اظهار داشت: این حادثه دقایق ابتدایی بامداد امروز (جمعه - ۱۳ اسفند) در چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه رخ داد.

وی افزود: ماموران یگان امداد حین گشتزنی در محل یاد شده متوجه حضور ۳ فرد مشکوک می‌شوند که برای انجام بررسی‌های لازم حضور این افراد به آن‌ها که در خودرو بوده‌اند فرمان ایست می‌دهند.

سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به شرایط بارانی و تاریکی هوا این افراد که مسلح بودند با دیدن گشت انتظامی اقدام به تیراندازی به سوی پلیس کرده که با اقدام متقابل ماموران مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در جریان این تیراندازی یک گلوله به شهید نظری برخورد و باعث مجروحیت وی می‌شود و پس از آن به سرعت به مراکز درمانی انتقال می یابد اما متاسفانه تلاش پزشکان موثر واقع نشده و این همکار جان بر کف به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

سردار جاویدان با بیان اینکه افراد مهاجم پس از درگیری به سرعت از صحنه متواری می‌شوند، افزود: در تحقیقات ابتدایی انجام شده این فراد از سارقان مسلح بوده‌اند و کارهای اطلاعاتی برای شناسایی این افراد نیز به سرعت در حال انجام است و قطعا به زودی دستگیر و به سزای عملشان خواهند رسید.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با تبریک و تسلیت شهادت «پوریا نظری» که جزو افسران شجاع، وظیفه شناس و شاخص انتظامی استان بود، اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی برای تامین نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم شبانه روز پای کار بوده و با نثار خون پاک خود اجازه فعالیت با مخلان نظم و امنیت را نمی دهند.

وی تصریح کرد: امروز ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه با اقتدار از امنیت شهر و جامعه دفاع و اجازه نمی دهند مجرمان با هر نیت و انگیزه ای اخلالی در آن ایجاد و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

سردار جاویدان در پایان بر اصلاح قانون به کار گیری سلاح تاکید کرد و گفت: بدون شک این مهم می تواند ماموران پلیس را در امنیت آفرینی بیشتر یاری کرده و دست آن ها را برای مقابله جدی تر با اشرار و مجرمان باز خواهد گذاشت.
 
مراسم تشیع پیکر شهید سرگرد «پوریا نظری» ساعت ۱۱ صبح فردا (۱۴ اسفند) از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    27 47
    هر بار که یک بی شعور بچه دار میشه جان یکی از این مردان پاک خدا به خطر میفته مناطقی هستن که معروفن به خلافکار بودن ایکاش راهی برای جلوگیری از بچه دار شدن عده ای که هیچ صلاحیتی برای تربیت فرزند ندارن ولی مثل سوسک زاد و ولد میکنن پیدا میشد
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      30 2
      مثل هیتلر حرف میزنی منطقه ای پاکسازی میکنی همین مناطقی که جنایتکار میدونی افسر ژاندارمریش با ژ_3 خالی سال 67 بعد رفتن بعثی ها فقط اسکلتش در حالی که سلاح خالیش دستش بود پیدا شد خلبانش رو ایستاده تو خاک شهید کردن
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      3 1
      ناجا امسال حدود 60 شهید تقدیم کرده
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      0 1
      روسیه فاشیستی باید به اروپا حمله اتمی بکند
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    18 8
    متاسفانه هنوز پلیس بعنوان مشاغل سخت و زیان آور تایید نشده
    • فیر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      11 4
      کار پلیس واقعا سخته وهر لحظه جانشان در خطراست مسولین باید گار وشغل آنها را در زمره کار سخت قرار دهند تا زود تر بازنشته شده ودو سه روز بیشتر زندگی کنند
    • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      3 0
      مقصر پلیس هست نباید اقدام میکرد جامعه خلاف رو. بیشتر دوست داره
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    6 1
    جلیقه نداشته؟
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 4
    شغل ناجا سخت وزیان آور است چرا آن را در زمره مشاغل سخت قرار نمی دن
  • رضا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 3
    شغل ناجا سخت و زیان آور است
    • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 1
      حقوقت کمه؟ دنبال افزایش حقوقی؟ شغل سختیه برو یه شغل دیگه انتخاب کن بذار کسایی که مخلص هستن برن پلیس شن
  • علیرضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    12 7
    تو یه ماه سه تا شهید بخاطر نقص قانون بکارگیری سلاح و گستاخی اشرار .......آقای قوه قضاییه میگه قانون کافیه
  • بوسجين IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 0
    اقا ما بار ها كامنت گذاشتم رحم داشته باشيد هيچ جا به اندازه ايران جان اين پليس و نيروي انتظامي در خطر نيست بابا گناه دارند سه مسئله بايد سريع انجام داد ١- اختيارات پليس بايد در استفاده از سلاح و رفتار هاي پر خطر بيشتر شود ٢- تجديد نظر در شيوه هاي مقابله با عدم اعتماد به طرف مقابله ٣- اموزش هاي دفاع شخصي بايد مستمر و ادامه دار براي مقابله جدي گرفته شود
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    با این حمایت درپیت از پلیس و قانون سلاح که توسط اصلاح طلبان طراحی شده، این سریال پلیس کشی ادامه داره مرگ بر اصلاح طلب
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      1 0
      راست میگه تقصیر اصلاح طلباست و اصولگراهای درپیت هیچ تقصیری ندارن. همگی سرته یه کرباسین
  • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 0
    عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در خوزستان بعد از شش سال پنج شنبه اعدام و به درک واصل شد . تا این نامردان در کوتاهترین زمان به جای زندان و مفت خوری اعدام و به سزای اعمال خود نرسند وضعیت جامعه بدتر و جنایتکاران گستاختر خواهند شد .
  • بهرام IT ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 17
    آقا جان خیلی معذرت میخوام اما آیا میخواهید مسخره خاص و عام در دور تا دور دنیا بشویم؟ با این نیروی مسخره شهرستان ها. چرا در تهران ماموری کشته نمیشه؟ به مامورین دهاتی شهرستانی طرز مقابله و درگیری با مهاجمین را آموزش بدهید!!! خودتان را مسخره کردید با اون پلیس مسخره شهرستانها؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      3 0
      اقا بهرام شعور داشته باش اگه همین شهرستانیا نبودن توی سوسول تااینجا قد نمیکشیدی شماها که همش دنبال الواتی خودتونید. دریک کلام اگه حرف زدن بلد نیستی لطفا خفه شو
  • بهرام IT ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 3
    به این به درد نخور های نیروی انتظامی شهرستان بگید با هوش و آماده باشند و مطابق با نوع جرم و مجرم گارد تهاجمی بگیرن؟؟؟؟ به اینها آموزش لازم بدین؟؟؟؟؟
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 1
    پلیس هم کم نمی کشه کاسه صبر مردم از بی ادبی پلیس سر اومده
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    مقصر همین قوه قضاییه و وزارت کشور حتی تن این بندگان خدا یک جلیقه ضد گلوله نمی کنند خون ناحق رو کدومتون می خواهید جواب بدید.
  • بارسا IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    باید شغل ناجا جز مشاغل سخت باشد
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 3
    به نظر میاد مشکل نداشتن قانون نیست بلکه نداشتن یا رعایت نکردن پروتکلهای صحیح مواجهه با اشرار توسط پلیس هست. مثلا چند وقت پیش در همین مشرق فیلمی منتشر شد که پلیس در اصفهان یه فرد قمه به دست‌ و با شلیک به پا دستگیر کرد. در حالی که در حادثه مشابه دیگه پلیس به شهادت میرسه. این خودش از عدم یکنواختی و رعایت پروتکل‌ها حکایت داره. در اغلب کشورها پلیس در مواجهه با چنین شرايطي الزامات دقیقی رو رعایت می کنه فکر میکنم ما هم نیاز به بازبینی و بازآموزی در پلیس داریم. البته باید قبول کنیم تعداد و تکرار این دست اتفاقات هم داره زیاد میشه که خودش هم نگران کننده هست و هم نیاز به ریشه یابی همه جانبه داره.
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    نیروی انتظامی واقعا با جان و دل کار میکنن و هر ماه چند نفر شهید میشن، با این همه جانفشانی، حقوق اینها رو مقایسه کنید با کارمتدان بانک و اداره برق و گاز و ...
  • محمد IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    قانون بکارگیری سلاح باید به گونه ای اصلاح شود که فرد نظامی یا پلیس مجبور نباشد بعد از استفاده صحیح از سلاح همه بندهای قانون بکار گیری سلاح را شخصا اثبات کند که در مقابل قاضی عملا غیر ممکن است و همیشه این پلیس است که هر چقدر هم که دقت کرده باشد و قانون را خوب و کامل رعایت و اجرا کرده باشد در نهایت محکوم می شود این قانون موجود با این که در نظر اول آسان به نظر می رسد جزو قوانین سهل و ممتنع است و اثبات حق پلیس بعد از استفاده از سلاح واقعا غیر ممکن است البته قانون دفاع از خود هم تقریبا دارای همین اشکال می باشد و در نهایت شخص دفاع کننده محکوم می شود مثلا اگر فردی درمقابل 10 نفر شرور که با شمشیر به او و خانواده اش حمله کرده اند از سلاح شکاری مجاز استفاده کند و احدی از مهاجمین فوت نماید فرد مدافع به علت عدم استفاده از سلاح متناسب با سلاح مهاجمین به قصاص نفس محکوم می شود
  • بلوچی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    وقتی به راحتی مواد مخدر در کشور به فروش میرسه وقتی بچه های دبیرستانی به راحتی آلوده میشن وقتی به راحتی احشام مردم به یک چشم به هم زدن دزدیده میشه می خواستی چی بشه وقتی جلو مواد مخدر گرفته نشه می خواستی چی بشه ؟ جای تعجب داره وقتی پلیس باشون کاری نداره چرا باید یک پلیس کشته بشه
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 0
    نداشتن جلیقه ضد گلوله سبک وبه روز وقانون مسخره برای به کار گیری سلاح هررررر چند روز یک بار باید متاسفانه شاهد شهادت مظلومانه جان برکفان پلیس باشیم روحشان شاد وننگ به قوه قضاییه وبعضی از قضات که دست پلیس رو بستند اگه پلیس امریکا بود.....روحش شاد
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 1
    باید مراقب بود چون با این وضعیت بغرنج اقتصادی ممکن است چند وقت دیگر کولبران قاچاقچی هم مسلح شده و به ماموران در حال انجام وظیفه پاسخ متقابل داده و شلیک کنند
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    سارق مسلح یعنی چه؟ طرف سلاح جنگی گرفته دست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس