اوباش فردیسی در دام پلیس

فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، کامران ملکی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت اجتماعی در شهرستان فردیس اجرا شد، مأموران پلیس اطلاعات این شهرستان یک نفر اراذل و اوباش را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهالی و ایجاد رعب و وحشت توسط یک نفر مذکر، تیمی متشکل از مأموران پلیس اطلاعات شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی فردیس تصریح کرد: دستگیری این متهم به علت جرایم متعدد از جمله درگیری و قدرت نمایی، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی پس از کسب دستور قضائی در دستور کار مأموران قرار گرفت و در یک عملیات منسجم، متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

ملکی متذکر شد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را بر هم می‌زنند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    پرسه زدن آزادانه این ارازل و اوباش نه تنها عامل اصلی نا امنی اجتماعی هستش بلکه باعث بی اعتمادی جامعه به نیروی انتظامی هستش. خواهشا به این بی صفتها رحم نکنید
  • سید IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    در دام کلانتری حل مسئله نیست بلکه در دام مجازات لازم است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس