کد خبر 1314047
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
اراذل و اوباش و مخلان امنیت در غرب استان تهران دستگیر شدند /انهدام ۲ باند سرقت

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳۳ مخل امنیت اجتماعی و اراذل و اوباش با ۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی کرمی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 72 ساعت گذشته پلیس 153 فقره حکم قضائی را اجرا و دو باند بزرگ سرقت منهدم کرده است.

وی با اشاره به دستگیری 1041 سارق و نالخر در طرح امنیت محله محور بیان کرد: در این طرح از سارقین 934 قلم اموال مشکوفه کشف شد و به مال باختگان عودت شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تاکید بر عودت اموال کشف شده به مردم افزود: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 112 دستگاه خودرو و  110 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.  

کرمی تصدیح کرد: 519 قاچاقچی مواد مخدر، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و 359 کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است.

وی با اشاره بیش از 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق عنوان کرد: در کشف کالای قاچاق 11 قاچاقچی دستگیر و 61 هزار و 740 قلم انواع کالای قاچاق از سطح شهرستان های غرب استان تهران کشف و به مقامات قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه 8 قبضه سلاح جنگی و شکاری در طرح امنیت محله محور کشف شد بیان داشت: 33 نفر از مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش دستگیر شد که قاطعیت پلیس را در برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی را نشان میدهد.

کرمی در پایان به کشف 14 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در حفظ امنیت و آرامش در جامعه بسیار حائز اهمیت است که پل ارتباطی 110 و 197 می تواند در زمینه بیش از گذشته ارتبلط برقرار کند.

اراذل و اوباش در غرب استان تهران دستگیر شدند

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    1 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس