کد خبر 1335120
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
جنبش «جهاد اسلامی»: با تمامی اشکال عادی سازی روابط مخالف هستیم

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در واکنش به استقبال مقامات آل خلیفه از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: با تمامی اشکال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی مخالف هستیم.

به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین امروز پنجشنبه به استقبال مقامات آل خلیفه از «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و شماری دیگر از مسئولان این رژیم واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی در این زمینه اعلام کرده است: با تمامی اشکال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی مخالف هستیم. عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاریخ کشورهای سازشکار را خدشه دار کرده است.

این جنبش تأکید کرده است: سفر گانتز به برخی کشورهای عربی پس از انتشار گزارش سازمان عفو بین الملل علیه آپارتاید رژیم صهیونیستی، نشان می‌دهد که این رژیم به دنبال بهبود وجهه خود است.

گفتنی است، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیراً به منامه سفر کرده است. وی در جریان این سفر با «عبدالله بن حسن النعیمی» وزیر دفاع بحرین دیدار کرد. رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که سفر گانتز به بحرین از پیش اعلام نشده بود. این درحالی است که پیشتر برخی رسانه‌های صهیونیستی از سفر قریب الوقوع گانتز به منامه برای امضای چند توافقنامه همکاری امنیتی با بحرینی‌ها خبر داده بودند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی وارد منامه شده است که «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم نیز روز یکشنبه هفته جاری وارد امارات شد و با «محمد بن زائد» ولی‌عهد ابوظبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: استقبال ابوظبی از سران تروریسم و افراط گرایی هتک حرمت سرزمین‌های عربی بوده و تلاشی با هدف تحمیل و پذیرش اشغالگران صهیونیست در منطقه عربی است.

این جنبش تاکید کرد: در زمانی که تروریسم صهیونیسم روز به روز مردم و اماکن مقدس فلسطین را بیشتر هدف قرار می‌دهد ابوظبی از افراطی ترین و تروریست ترین یهودی‌ها یعنی اسحاق هرتزوگ استقبال می‌کند تا روند عادی سازی تقویت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس