حماس و جهاد اسلامی فلسطین سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات را محکوم کردند

جنبش های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی در بیانیه های جداگانه ای، سفر امروز یکشنبه رئیس رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی حماس استقبال امارات از اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و بار دیگر بر مخالفت قاطع خود با هرگونه عادی‌سازی روابط با این رژیم تاکید کرد.

 این جنبش امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر هرتزوگ به امارات در سایه تشدید حملات و جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین، سیاست پاکسازی نژادی در قدس اشغالی، ادامه شهرک‌سازی در کرانه باختری، محاصره غزه و جنایات علیه اسرای فلسطینی مایه تاسف است.

حماس تاکید کرد که چنین سفرها و دیدارهایی می‌تواند زمینه‌ساز تشویق رژیم اشغالگر به تشدید جنایات خود علیه ملت فلسطین و پایمال کردن هرچه بیشتر حقوق آنان شود که از آغاز روند عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نیز شاهد چنین چیزی بوده‌ایم.

جنبش حماس از کشورهای منطقه خواست در توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که با منافع ملی این کشورها و ملت‌های اسلامی و عربی در تضاد است، بازنگری کنند.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه ای با محکومیت شدید سفر هرتزوگ به امارات اعلام کرد: استقبال از سران تروریسم و افراط گرای آلوده کردن سرزمین عربی و تلاش برای اعمال موجودیت باطل اشغالگران است.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی سفری رسمی وارد ابوظبی شد و با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

در مراسم استقبال از هرتزوگ در فرودگاه ابوظبی، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات حضور داشت.

دفتر رئیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیمای هرتزوگ در مسیر سفر به امارات از آسمان عربستان سعودی عبور کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    شیوخ عرب دست نشاندگان یهود بین المللی ( آل های عربی منطقه ) سالها پیش اقدام به عادی سازی و روابط پنهان با رژیم صهیونیستی اسرائیل کردند ، فقط طی چند سال اخیر این روابط ننگین را ٱشکار و علنی کردند ..!
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    چرا ایرام روابط خود را با امارت و آذربایجان قطع نمی کند ؟ چون علت ان شعارها ، بیت المال است نه اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس