عفو بین‌الملل: به رسواسازی آپارتاید اسرائیل ادامه می‌دهیم

دبیر کل سازمان عفو بین‌الملل در سفری به شهر رام‌الله با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «آگنس کالامار» رئیس سازمان عفو بین‌الملل چهارشنبه شب (دیشب) در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله با «محمود عباس» رئیس این تشکیلات دیدار کرد.

کالامار در این دیدار به تشریح گزارش عفو بین‌الملل درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آپارتاید این رژیم علیه ملت فلسطین و نادیده گرفتن حقوق مشروع این ملت پرداخت و گفت که ضروری است جامعه جهانی به مسئولیت خود در این خصوص عمل کند.

وی افزود که بنا به دعوت عباس و برای تشریح گزارش عفو بین‌الملل به رام الله سفر و گزارش مفصلی از آپارتاید و جنایت‌های اسرائیل ارائه کرده است همچنانکه گفت‌وگوی مفصلی نیز درباره اقدامات عفو بین‌الملل در سطح جهان برای پایان دادن به تبعیض نژادی اسرائیل علیه فلسطینیان انجام داده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، دبیر کل سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به مخالفت رژیم صهیونیستی با هر گونه بحث و پرداختن به گزارش این سازمان گفت: با این حال ما به فعالیت خود ادامه می‌دهیم تا جنایت‌های آپارتایدی که اسرائیل مرتکب آن می‌شود، رسوا کنیم؛ انتشار این گزارش قدم اول بود و ما در ۷۰ سازمان بین‌المللی عضو هستیم و این سازمان‌ها برای پایان دادن نظام تبعیض نژادی اسرائیل تلاش خواهند کرد.

عباس نیز از تلاش‌های عفو بین‌الملل طی چند سال گذشته قدردانی کرد و گفت که دولت فلسطین با همکاری همه کشورها و سازمان‌های جهان برای تشریح محتوای این گزارش و انجام اقداماتی برای حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین و پایان دادن به اشغالگری اراضی دولت فلسطین، تلاش خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس