حمله ارتش یمن به امارات ابوظبی

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله با تأکید بر اینکه با حملات نیروهای یمنی سرمایه گذاری در امارات به صفر خواهد رسید، گفت امارات از این پس عرصه نبرد محور مقاومت و محور آمریکایی خواهد بود.

به گزارش مشرق، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: امارات به توصیه‌های ما برای خروج از جنگ یمن توجه نکرد. اکنون ما به سرمایه گذاران خارجی توصیه می‌کنیم از امارات خارج شوند زیرا این کشور دیگر امن نیست و به میدان نبرد تبدیل خواهد شد.

البخیتی ادامه داد: امارات پس از مشارکت در جنگ یمن دیگر یک کشور بیطرف در منطقه نیست. ما در قبال امارات بیشتر از عربستان صبر کردیم تا به این کشور برای ترک جنگ یمن فرصت بدهیم.

بیشتر بخوانید:

دو راهی امارات پس از حملات به ابوظبی

امارات به علت مشارکت در جنگ علیه یمن، از این پس به عرصه نبرد بین محور مقاومت و محور آمریکایی تبدیل خواهد شد عضو ارشد جنبش انصارالله تصریح کرد: امارات به علت مشارکت در جنگ علیه یمن، از این پس به عرصه نبرد بین محور مقاومت و محور آمریکایی تبدیل خواهد شد. عوامل اصلی تجاوز علیه یمن در واقع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و عربستان و امارات فقط ابزاری برای اجرای این تجاوز هستند.

وی تأکید کرد: امارات بزرگترین بازنده جنگ علیه یمن خواهد بود و به زودی به عرصه نبرد تبدیل خواهد شد و ارزش سرمایه گذاری در این کشور به صفر خواهد رسید. امارات از تحولات گذشته درس عبرت نگرفت و طبق منافع خود حرکت نکرد. امارات فقط در راستای تأمین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکت کرده است و به خاطر این کار هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

انصارالله: عملیاتی را در عمق خاک عربستان و امارات اجرا کردیم

‌محمد البخیتی در بخش دیگری از مصاحبه خود خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان مراکز و مناطق غیرنظامی امارات را هدف قرار نخواهیم داد زیرا ما مردم این کشور را برادران خود می‌دانیم. تنش آفرینی از سوی یمن و محور مقاومت نبوده است، بلکه این آمریکا و محور وابسته به این کشور هستند که تنش آفرینی می‌کنند. محور آمریکایی بزرگترین بازنده هر نبردی در منطقه خواهد بود. دست نشانده‌های آمریکا در منطقه نباید برای تشدید تنش‌ها تلاش کنند زیرا در این صورت بزرگترین بازنده خواهند بود.

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در پایان گفت: ما فقط دو راه پیش رو داریم؛ یا پیروزی یا شهادت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    4 1
    یمن اگر می‌تونه باید دوبی رو بزنه چون محل اصلی توریسم و سرمایه گذاری جهانی در امارات در دبی است.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
    2 1
    برج های امارات نماد توریستی این کشور هستن تهدید کنید برج ها رو تخلیه کنید میخوایم بزنیم اما نزنید همین تخلیه و امنیتی کردن موضوع باعث یک ابروریزی بزرگ برای امارات میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس