کد خبر 1330665
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
معامله ۱۳۵۲میلیارد سهم در بورس طی ۱۰ ماه

بیش از ۱۳۵۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان دیماه، طی ۲۰۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش مشرق، از ابتدای امسال تا پایان ماه گذشته تعداد ۱۳۵۲میلیارد و ۸۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۰۵۹۹هزار و ۷۲۰میلیارد ریال در بیش از ۱۳۶میلیون و ۸۲۹هزار و ۸۲۰دفعه طی ۲۰۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۵۴۴میلیارد و ۶۲۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۴۷هزار و ۸۱۶میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بررسی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۰۰روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۲۸هزار و ۲۵۷واحد کاهش، معادل ۲.۱۶ درصد رافت کرده و به رقم یک میلیون و ۲۷۹هزار و ۴۵۰واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۰۴هزار و ۱۵۹واحد کاهش، معادل ۲۳.۶۸درصد افت کرده و رقم ۳۳۵هزار و ۶۴۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با یک هزار و ۲۲۶واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۷۰هزار و ۳۲۵واحد و شاخص بازار دوم با ۱۲۹هزار و ۱۷۸واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۷۳هزار و ۵۷۰واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۱۳درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۴.۹۶درصد افت همراه شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس