کد خبر 1338659
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
افت ۱۷هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۱۷هزار و ۴۲۳واحد کاهش، معادل ۱.۳۱درصد افت کرد.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۹میلیارد و ۳۰۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۷هزار و ۶۲۸میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۹۱۳هزار و ۳۵۹دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۹.۸، ۱۳ و ۶درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

بیشتر بخوانید:

حجم معاملات بورس کالا از ۶۰ میلیون تن گذشت

این درحالی است که تعداد ۳۳۶۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۸هزار و ۹۰۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۵.۵۳ درصد کاهش و ۳۰.۷۵درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۲بهمن ماه با ۱۷هزار و ۴۲واحد کاهش، معادل ۱.۳۱درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۸۴هزارو ۱۲۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۶هزار و ۷۷۵واحد کاهش، معادل ۲.۰۳درصد افت کرد و رقم ۳۲۶هزار و ۲۴۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۸هزار و ۴۶۹واحد کاهش به رقم ۹۸۱هزار و ۳۵۹واحد و شاخص بازار دوم با ۱۵هزار و ۸۰۰واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۴۵۹هزار و ۷۰۶واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۸۵درصد افت و شاخص بازار دوم با ۰.۶۴درصد کاهش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مصر60 IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 0
    لعنت به این بازار سرمایه با مدیران و تصمیم گیرندگانش که زندگی و ثمره سالها زحمت و حق زن و بچه ما رو به باد فنا داد... به قیمت تامین کسری بودجه دولت و ثروتمند تر شدن یه مشت رانت خوار کثیف دولتی!!
  • حسین عبدالباقی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    یکی بیاد دبی می خوام بهش یه کم سوغاتی بدم . آدرس: دبی کوچه هوالشافی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس