کد خبر 1328125
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: گزارش، فقط گزارش هایی که شما ها درباره "فتح الفتوح" بودن برجام و شکستن شاخ غول می دادید!

در عمل و وقتی کار از کار گذشت، ثابت شد که برجام، معامله نقد در برابر نسیه و چک بی محل لغو تحریم هاست؛ بدون تضمین، بدون پیش بینی تادیه خسارت، بدون امکان شکایت موثر، بدون توازن در تعهدات و ناهمزمان در اجرای آن!

درباره کدام یک از منافذ برجام به مردم گزارش دادید؟ اصلا کاری جز نثار فحش و تهمت به صاحب نظران منتقد هم بلد بودید؟!

زبان دراز و دستان آلوده به خیانت، حکایت شماست.

راستی امروز 27 دی، قرار بود طبق تقویم برجام، "روز اجرای توافق" باشد؛ دو ماه پس از آن که ایران همه تعهداتش را یکجا انجام داد و ضمن انتقال 97 درصد ذخائر اورانیوم غنی شده به خارج از کشور، 15 هزار سانتریفیوژ خود را اوراق کرد و در رآکتور اراک بتن ریخت.

البته روز اجرای توافق -به مفهوم لغو همه تحریم ها که وعده روحانی بود- هرگز فرا نرسید. شش سال از آن روز گذشت، در حالی که تحریم ها بیش از دو برابر قبل از برجام شده است!

سنگ پا شدن در یک روز خاطره انگیز!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    18 1
    ساکت شو عبدی .قبلاً که خود ظریف هم خبری از مفاد توافقنامه نداشت و بعد چند سال فهمید چه خبر بوده و چه کلاهی سرش رفته اصلاح طلبان فقط اعتماد به نفس کاذب دارند
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      7 0
      برجام چیزی فراتر از "خ...." یعنی "خیانت" بود.برجام اساسی ترین صدمه "کذاب سرخه ای" و همدستان اصلاحاتی اش بود. عباسقلی بیسواد هم یکی از پادوهای درجه 3 "ستون پنجم" آمریکا و اسرائیله. به حرفها و نوشته های دارودسته این تبهکاران دقت کنید. چیزی جز دشمنی با اسلام و خیانت به مردم ایران نمی نویسند و نمی گویند. خسارت محض.خیانت محض.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    4 0
    این بابا دروغ میگه.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    9 0
    خدا ازت نگذره عبدی
  • فرزاد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    9 1
    درود بر آقای ایمانی. حق گفتی
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    16 0
    بارها تجربه کرده‌ایم که آمریکا شیطان بزرگ است و وعده‌هایش جز دروغ و فریب‌کاری نیست. اخیراً هم دیدیم که آمریکایی‌های عهد شکن، در برجام بسیار وقیحانه عمل کردند. کشورهای اروپایی همراه با آمریکا هم، از لحاظ عهدشکنی و بداخلاقی کمتر از آمریکا نیستند؛ اما در مقام زبان‌بازی و حرف‌زدن همیشه طلب کارند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. تجربه‌ی برجام در دولت قبل به ما نشان داد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، لذا ما به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم که به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. البته از آنجا که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؛ می دانیم که وجود تحریم‌ها گرچه ظاهراً مشکلاتی جزئی را برای ما ایجاد می‌نماید، اما سبب می‌شود که ما به اقتصاد مقاومتی اهمیت بیشتری بدهیم و در نتیجه با قوی شدن در حوزه‌ی اقتصاد بتوانیم تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر سازیم؛ در حالی که اگر تحریم‌ها به فرض محال برداشته هم بشود، باز هم بالاخره باعث رخوت و شرطی شدن اقتصاد نفتی کشور شده و ما را به دشمنان وابسته نگه می‌دارد. لذا اطمینان داریم که سازش و وابستگی هیچگاه مشکلات ما را به‌طور اساسی حل نخواهد کرد؛ و با این وصف هیچ علاقه و عجله‌ای هم برای یک توافق جدید، حتی اگر مثلاً خوب هم باشد، نداریم. اما چنانچه بنا باشد توافقی حاصل شود، باید نه یک توافق خوب، بلکه یک توافق عالی و در حد شأن ملت مقاوم، صبور و سلطه‌ناپذیر ایران باشد. در این توافق باید بر اساس سیاست قطعی، تمام تحریم‌ها لغو شود؛ زیرا معتقدیم تمام تحریم‌ها به هر بهانه و با هر برچسبی که وضع شده است ناعادلانه، ظالمانه، مؤثر و غیرقانونی است. نمی‌توان تحریم‌ها را تقسیم بندی به حوزه‌های مختلفی مثل هسته‌ای و غیر هسته‌ای نمود؛ یا آن‌ها را به تحریم‌های قبل و بعد از خروج آمریکا از برجام تقسیم نمود. سیاست قطعی اعلام شده از طرف رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت‌های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، باید کلمه‌به‌کلمه و موبه‌مو به‌طور شجاعانه اجرا گردد.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      8 0
      احسنت
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    7 0
    آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر برچسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    5 0
    باید شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم‌ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن‌ها از منطقه و عدم حمایت آن‌ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    5 0
    آقای عبدی کسی که ترسیده و از ترس در مرز موت است شما و جناح شما است. آن ترس هم از آن است که ملت ایران شما را کاملأ شناخته است و کامنت های شما به زنگ تفریح مسائل سیاسی تبدیل شده است و شما و حجاریان و علوی تبار و ربیعی و تاجزاده و کل اصلاحتچیون بیشتر از باب مزاح و تفریح مردم اجازه حرف مفت زدن دارید. بالاخره خدا این توفیق را به شما داد که حداقل این فایده را برای مردم ایران داشته باشید. اما بار گناهان شما بسیار سنگین تر از این حرفهاست.
  • وحید IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    5 0
    اگر میخواهید به خیانتهای یهود در ۲۵۰۰ سال اخیر در ایران آگاه شوید،رفتار خبیثانه مافیای یهودی بهایی دزد را دقیقتر نگاه کنید
  • سید IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    6 0
    جناب عبدی خودش را به نفهمی زده است یا نفهمی خودش را به عبدی؟!؟! مگر دوره پیش از این دولت چیزی به نام مذاکره وجود داشت!؟ تا آن جا که ملت دید همه اش محاصره بود تا مذاکره !!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    6 0
    ظریف جز خسارت محض چی توئیت زد؟
  • محمد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    1 0
    دستهای آلوده به خیانت خودراببینیدوزبان درکام کشید که خجالت احساسی انقلابی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس