کد خبر 1327065
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
دستگیری زورگیران تصادفات ساختگی در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران تصادف ساختگی در تهران خبر داد و گفت: این متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اسلامشهر و پایگاه های یکم، دوم و پنجم آگاهی تهران بودند.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا لطفی" اظهار داشت: در پی زورگیری و کلاهبرداری های مشابه در چند نقطه از شهر تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد، اعضای یک باند ۵ نفره در اتوبان و خیابان های تهران تصادفات ساختگی ایجاد می کردند و با سیاه نمایی مال باختگان را به دستگاه خود پرداز راهنمایی و سپس  با استفاده از سلاح سرد اموال مال باختگان را زورگیری می کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: پس از رصدهای اطلاعاتی گسترده  هویت و مخفیگاه اعضای این باند بزرگ شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از هماهنگی های قضائی اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به زورگیری و سرقت پول از شهروندان با شیوه و شگرد سیاه نمایی در تهران اعتراف کردند.

سردار لطفی با بیان اینکه سارقان در اسلامشهر و پایگاه های یکم، دوم و پنجم آگاهی تحت تعقیب پلیس بودند در پایان خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس