کد خبر 1325747
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

کابینت های ام دی اف جزو دسته کابینت های مدرن و نسبتا به روزی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. البته اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه آن ها بیاندازیم می توان گفت که در سال های قبل ارائه و طراحی شده اند اما این موضوع دلیل بر این نیست که در طراحی های جدید نیز ما از آن ها استفاده نکنیم. با ما همراه باشید تا در رابطه با تعویض درب کابینت ام دی اف توضیحات کامل را ارائه نماییم.

تعویض درب کابینت ام دی اف

چرا درب کابینت ام دی اف نیاز به تعویض دارد؟

کابینت های ام دی اف با وجود ظاهر زیبایی که دارند، دارای معایبی می باشند که این موارد باعث شده است تا افراد کابینت های ام دی اف را با دیگر محصولات جدیدتر تعویض کنند. به عنوان مثال، نکته بسیار مهمی که در خصوص ام دی اف ها وجود دارد و به یکی از نکات منفی تبدیل شده است، سنگینی بیش از حد آن است.

حال کابینت هایی از جمله ممبران طراحی و تولید شده اند که از نظر کیفیت بهتر و حتی وزن سبک تری نیز دارند. شاید سوالی در ذهن شما به وجود آید که چرا فقط درب کابینت ام دی اف را باید تعویض کرد؟ باید بیان کنیم که تعویض کلی کابینت ها هزینه بسیار زیادی دارد و از آنجایی که ممبران شباهت نسبتا کمی با ام دی اف ها دارد، شما می توانید به راحتی درب ها را تعویض کنید.

در این صورت نه هزینه زیادی را بابت زیبا سازی آشپزخانه خود خرج کرده اید و نه حتی دچار دردسرهای بسیاری شده اید. معمولا برای تعویض درب کابینت ام دی اف نیازی به افراد مجرب نیست و حتی خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید. البته باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا درب آسیب نبیند و به خوبی متصل شود.

تعویض درب کابینت ام دی اف با کابینت ممبران

همان طور که در مطالب بالا هم اشاره شد، درب های کابینت ها به راحتی قابل تعویض هستند. به گونه ای که کافی است شما کابینت ممبران خود را با هر رنگ و سلیقه ای تهیه کنید و سپس کابینت جدیدی داشته باشید.

تعویض درب کابینت ام دی اف
توجه داشته باشید که در ابتدا باید کابینت های ام دی اف را از لولا و قسمتی که متصل است جدا سازید سپس کابینت های ممبران را جا سازی کنید. معمولا با تعویض کابینت های ام دی اف با ممبران شما هم توانسته اید با هزینه کمتر آشپزخانه ای شیک داشته باشید و هم اگر ام دی اف های شما آسیب دیده بودند، آن ها را تعویض نمائید.

مزایای تعویض درب کابینت

اگر به مطالب بالا دقت کرده باشید، متوجه شده اید که به هزینه کم و زیبایی اشاره جزئی کردیم. حال در این بخش شما را با مزایای بیشتری از تعویض درب کابینت آشنا می سازیم.

· قیمت مقرون به صرفه

تعویض درب کابینت ها، می‌ تواند با قیمت خیلی کمتری نسبت به تعویض کل کابینت ها انجام شود. البته از آنجایی که فقط درب ها آسیب می بینند، نیازی نیست تا کابینت را به طور کلی تعویض کرد؛ زیرا درب ها بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گیرند که این استفاده به مرور باعث خراش، لک یا... می شود. از همین رو اگر می خواهید تنوعی به آشپزخانه خود دهید، می توانید فقط درب آن ها را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای تعویض کنید. همچنین به یاد داشته باشید که تعویض درب کابینت ام دی اف با ممبران تنها مثالی بود که برای شما شرح دادیم و می توان این درب های اصلی را با هر جنس و مدل کابینتی که علاقه داشته باشید تعویض کنید.

· نصب سریع تر

شما اگر بخواهید کابینت ها را به صورت کلی تعویض کنید، باید مدت زمان بسیار زیادی را برای این کار بگذارید. حتی ممکن است نصب تمامی کابینت ها چند هفته طول بکشد. حال اگر شما قصد تعویض درب ها را داشته باشید، این کار در یک یا حتی دو روز تمام می شود. یکی از دلایلی که امروزه اکثر افراد برای تعویض درب های کابینت اقدام می نمایند، همین سهولت در نصب و سرعت سریع آن می باشد.

· بدون نیاز به تخصص

هر فردی بدون هیچ تخصصی می تواند به راحتی درب های کابینت را تعویض کند. اگر به نکاتی که در این مقاله بیان شد دقت فرمائید بدون هیچ مشکلی می توانید خودتان کابینت ها را تعویض و آشپزخانه زیبا تری داشته باشید. همچنین پیشنهاد می شود قبل از تعویض درب کابینت ها، وسایل مورد نیاز برای این کار را خریداری نمائید.

مجموعه سازادیزاین در زمینه های طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی، طراحی و اجرای فضاهای عمومی، طراحی و اجرای پروژه های خاص، نظارت بر اجرای طرح و کنترل مهندسی فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید جهت استعلام به روز قیمت کابینت با کارشناسان مجرب سازادیزاین از طریق شماره 021-22303445 تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس