کد خبر 1325254
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
دستگیری

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای ۶ نفره باند سارقین مامورنما با اعتراف به ۳۲ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: درپی وقوع چندفقره سرقت تحت عنوان مامور در سطح شهرستان کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

او گفت: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که سارقان به صورت چند نفره با سوء استفاده از البسه تجهیزات نظامی جعلی، به بهانه همراه داشتن مواد مخدر اقدام به بازرسی خودرو مالباختگان کرده و با تهدید آن‌ها اقدام به اخاذی و زورگیری کرده و از محل متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی  البرز گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام اقدامات گسترده پلیسی-اطلاعاتی، سرانجام سارقان شناسایی شده و پس از اخذ دستور مقام قضائی، باند ۶ نفره سارقان در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: سارقان که در ابتدا منکرهرگونه بزه انتسابی بودند، پس از مواجهه با شواهد و مدارک و رویارویی با مالباختگان چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۳۲ فقره سرقت تحت عنوان مامور انتظامی اقرار کردند.

او در ادامه با اشاره به بازرسی مخفیگاه متهمان گفت: تعدادی تلفن همراه و طلاجات از مخفیگاه متهمان کشف و همه مالباختگان پرونده نیز شناسایی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس