کد خبر 1324417
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
شاخص بورس ۲۵ هزار واحد ریزش کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۵ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۸۲۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۷۵۲میلیارد تومان در بیش از ۳۵۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۵ هزار و ۶۷۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۳۶هزار و ۷۷۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پدیده شیمی قرن با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۲۶میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۵۰۵میلیارد تومان در ۱۶۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۵۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۱۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های توسعه سامانه نرم افزاری نگین، توسعه مسیر برق گیلان و صنعت روی زنگان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    10 0
    اولویت اولشون این بود وای به حال بقیه
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    کافی است که شرکتهایی که رسمأ ورشکسته هستند و در سه سال گذشته حتی به ا ندازه یک صدم قیمت سهام آن شرکت فروش (فروش نه سود) نداشته اند از بازار سهام حذف شوند و سهام آنها توقیف شود تا بورس دوباره رونق بگیرد. البته در آنصورت شاخص کل به زیر پانصد هزار خواهد آمد اما آن عدد واقعی است نه این عدد که تنها آمال و آرزوهای عده ای متوهم و حقه بازی عده ای شارلاتان است.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 0
    کی ریزش نداره؟!!!
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 0
    چی شد اقای رییسی قرار شد اقتصاد رو به برجام پیوند نزنین مگه بورس جز مولفه های اقتصاد نیست میخوای برجام اوکی شد بورس رو رونق بدهی وای بر سیاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس