کد خبر 1350093
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
شاخص بورس ۱۱ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۱هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۷میلیارد و ۶۱۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۶۲۴میلیارد تومان در بیش از ۴۵۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۱۷۷۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۴۸هزار و ۳۴۸واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

چراغ بورس شب عید برای حقیقی‌ها روشن ماند

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعت چادرملو، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های خدمات انفورماتیک، آلومینیوم ایران و تامین سرمایه نوین با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۵۷۶میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۱۴۹میلیارد تومان در ۲۳۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۲۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۲۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت لاوان و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، سرمایه‌گذاری صبا تامین و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 0
    بورس سقوط کرد فوری فوری
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    پرتفوی اکثر سهامداران بورسی و فرابورسی ، که ضرر و زیان بیشتری را نسبت به روز قبل نشان داد. این سبز بودن بورس و فرابورس ، الیکه . فیک هست.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    اسم سهام عدالت اومد بورس سقوط کرد جمع کنید این بساط را نفت و فراوردهایش قیمتش به فلک رسیده در جهان تو ایرا نمنفی هست بورس کی به داد این سهامداران بیچاره می خواهید برسید حداقل قیمت اولیه اسمی را برسیونید به 500تومان(سهم های قدیمی)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس