کد خبر 1349544
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
شاخص بورس ۶هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۶۲۶۳واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۹۱۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۶۸۱میلیارد تومان در بیش از ۴۱۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۶۲۶۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲هزار و ۷۹۶واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

اقدامات خوبی برای تخصیص سود سهام عدالت انجام شده است

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و بانک ملت شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت تهارن، توسعه معادن و فلزات و فولاد کاوه جنوب کیش با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۸۶۰میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۴۳۶میلیارد تومان در ۲۱۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۱۴۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و تجلی توسعه معادن و فلزات شد و در مقابل شرکت‌های سرماهی‌گذاری صبا تامین، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس