کد خبر 1315241
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
سقوط دوباره شاخص بورس به ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۳هزار واحدی روبرو شد و باز هم به ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد سقوط کرد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۵۳۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۹۸۴میلیارد تومان در بیش از ۳۴۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۳ هزار و ۸۷۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۹۱هزار و ۶۶۵واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس و توسعه معدنی و صنعتی صبانور با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیون و ۵۸۶ هزار ورقه به‌ارزش یک هزار و ۷۵۷میلیارد تومان در ۱۶۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۴۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و پالایش نفت لاوان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، فرابورس ایران و صنایع پتروشیمی تخت جمشید بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    دیگه پولی برام نمونده مهم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس