کد خبر 1322513
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
بایدن برای دیدار با پوتین مردد است

بر اساس نظرسنجی جدید، محبوبیت رئیس جمهور کنونی آمریکا بار دیگر کاهش داشته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

به گزارش مشرق، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد که میزان افت محبوبیت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در ماه دسامبر رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

بر اساس نظرسنجی که توسط مرکز « CNBC-Change Research » انجام شده، ۵۶ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی با عملکرد سال نخست بایدن در کاخ سفید اعلام مخالفت کردند. این آمار در ماه سپتامبر ۵۴ درصد و در ماه آوریل گذشته ۴۹ درصد بوده است.

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد میزان مقبولیت بایدن به ۴۴ درصد افت کرده است.

نحوه مدیریت اقتصاد کشور و همه گیری کرونا، ضربه شدیدی به محبوبیت بایدن طی سال نخست ریاست جمهوری وی در کاخ سفید، وارد آورده است.

در این نظرسنجی، ۶۰ درصد از پرسش‌شوندگان از نحوه مدیریت اقتصاد کشور توسط بایدن ابراز نارضایتی کرده و ۵۵ درصد نیز این نارضایتی را در زمینه نحوه واکنش دولت بایدن به همه‌گیری کرونا داشتند.

در زمینه اقتصادی، ۷۲ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی از نحوه مدیریت دولت بایدن در خصوص قیمت روزانه کالا ابراز نارضایتی کرده و ۶۶ درصد نیز گفته‌اند که از تلاش‌های رئیس جمهور در کمک به درآمدهایشان ناراضی هستند.

علاوه بر آن، ۴۶ درصد از شرکت کنندگان گفته‌اند که عملکرد بازار بورس بسیار خوب نبوده در حالی که بورس یکی از بهترین سال‌های خود طی چند دهه گذشته را تجربه کرده بود اما به عقیده شرکت کنندگان در این نظرسنجی، عملکرد بورس طی سال ۲۰۲۱ ضعیف بوده است.

در زمینه واکسیناسیون نیز، این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۰ درصد گفته‌اند که دولت بایدن در زمینه واکسیناسیون زیاده‌روی کرده است. ۲۶ درصد نیز گفته‌اند که رویکرد دولت بایدن در خصوص واکسیناسیون درست بوده و ۲۴ درصد نیز گفته‌اند که اقدامات کافی در این زمینه صورت نگرفته است.

این نظرسنجی از ۱۸۹۵ نفر و طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ دسامبر انجام شده است. درصد خطای درنظر گرفته شده برای این نظرسنجی ۳.۱ درصد بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس