کد خبر 1356321
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
محبوبیت بایدن باز هم کاهش یافت

آخرین نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز نشان می‌دهد که با نزدیک‌تر شدن به انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، محبوبیت جو بایدن به ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، شهروندان آمریکا نگرانی‌هایی درخصوص مسائلی از جمله اقتصاد دارند و ۶۴ درصد از مدیریت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در این زمینه ناراضی هستند. ۶۲ درصد از شرکت‌کنندگان اظهار کرده‌اند که در بحبوحه افزایش هزینه‌های زندگی، حقوق ماهیانه آن‌ها کاهش پیدا کرده است. اکثر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی این موضوع را یکی از "مهم‌ترین" موضوع‌هایی دانسته‌اند که آمریکا در حال مواجهه با آن است.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که شهروندان آمریکایی به طور کلی از مدیریت جو بایدن درخصوص مسائل سیاسی ناراضی هستند؛ ۵۱ درصد از آن‌ها معتقدند که رئیس جمهور در این زمینه کم‌کاری کرده است. شرکت‌کنندگان همچنین سیاست بایدن را درخصوص بحران اوکراین ارزیابی کرده‌اند و تنها ۲۸ درصد به عملکرد او در این زمینه رای مثبت دادند.

بیل مک‌اینترف، جمهوری‌خواه و کارشناس نظرسنجی به ان‌بی‌سی گفت که داده‌های آخرین نظرسنجی نشان می‌دهد که دولت جو بایدن و حزب دموکراتیک امسال در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا با شکست مواجه می‌شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس