عراق و تمام منطقه مدیون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است

عضو ائتلاف الفتح در عراق در دومین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس تاکید کرد: عراق و تمام منطقه مدیون قهرمانانی است که برای آزادی کشور جنگیدند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه العهد، «غریب عسکر» عضو ائتلاف الفتح عراق در دومین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابو مهدی المهندس با محکوم کردن جنایت آمریکا علیه رهبران پیروزی تاکید کرد: عراق و تمام منطقه مدیون قهرمانانی است که برای آزادی کشور جنگیدند.

غریب عسکر در بیانیه‌ای گفت: مردم سرافراز و آزاده عراق در این روز یاد و خاطره شهادت رهبران پیروزی و یارانشان را که توسط آمریکا در یک عملیات خبیثانه و نفرت انگیز صورت گرفت، گرامی می‌دارند.

وی تاکید کرد که عراق و تمام منطقه مدیون قهرمانانی است که در خط مقدم با مجاهدین قهرمان برای شکست وحشیانه ترین حملات داعش جنگیدند و بر این گروه پیروز شدند و به فتوای مرجعیت برای دفاع از خاک و مردم عراق متعهد شدند.

در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس شخصیت‌های مختلف عراقی سخنرانی کردند. فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی به همین مناسبت تأکید کرد که حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، با خون خود، ارزش‌هایی را ثبت کردند. وی تاکید کرد، ما با ریخته شدن خون، شکست نمی‌خوریم زیرا میراث‌دار امام حسین (ع) هستیم. رئیس سازمان حشد شعبی همچنین بیان داشت که این جنایت باعث می‌شود که هیچ نظامی آمریکایی با اراده مردم، در عراق باقی نماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس