به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی‌وی اظهارات طالب محمدالحسنی، تحلیلگر سیاسی یمنی را منتشر کرد و به نقل از او نوشت: 

 "سلاحی که با آن تل‌آویو و شهرک‌های اشغالی هدف قرارگرفته و دشمن اسرائیلی را به ذلت کشانده، سلاح کشورهای عربی نیست بلکه ساخت ایران است؛ تنش افروزی این روزهای صهیونیست‌ها در قدس با جنگ اوکراین همزمان شده ولی رسانه‌های غربی، عبری و عربی بر اوکراین متمرکز شده اند!"

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    9 13
    اونوقت ضربه هایی که اسراییل میزنه چیه؟! از تلاشهای شارون هست؟!
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      6 1
      از تلاش های بی دریغ شیطان هست .
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      4 1
      نادان اسراییل به پشتوانه آمریکا و غرب نهایتا چند دانشمند ما رو ترور کرد و چند انفجار در مراکز هسته ای ما ایجاد کرد که به لطف خدا ترمیم شد اما در عوض جمهوری اسلامی تفکر ضد صهیونیستی در منطقه و جهان رو احیا کرد که از در کنار سپاه و ارتش و بسیج ایران از دل اون تفکر حزب الله لبنان انصارالله یمن حشدالشعبی عراق فاطمیون افغانستان زینبیون پاکستان حماس و جهاد اسلامی فلسطین بسیج مردمی سوریه و سایر گروه های مقاومت در بحرین و عربستان و هند که به وقتش اعلام وجود خواهند کرد و حتی آزادی خواهانی از آمریکای لاتین که بالفعل موجود و آماده جنگ با اسراییلند بیرون آمد یعنی بالغ بر میلیونها انسان که آرزوی جهاد با صهیونیسم رو دارن و علیه اون کار میکنن و افکار عمومی رو روشن میکنن انشاالله به زودی محو اسراییل محقق میشه تا ببینیم اون روز چه خواهی گفت
    • وطن پرست IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      3 2
      ضربه ای که اسرائیل زده با تمام سرمایه و حمایت سرمایه داران صهیونیست از جمله حمایت رسانه ای بوده. و صد البته جهالت کشورهای منطقه . همین الانم صهیونیست ها با خوابهایی که برای آینده بشر دیدن در حال ضربه زدن به کل دنیا هستن. ولی بعضیا فکر میکنن ماجرا فقط ایران و اسرائیله . خیر این ماجرا ابعاد جهانی داره و شاید در سالهای آینده بیشتر از این ماجرا رسانه ای بشه.تنها کشوری به صورت محکم جلو این حرکات ایستاده ایران بوده. باید گفت ایرانی که نمیتونست سیم خاردار بسازه چطور زبان صهیونیستای متکبر که چند تا ارتش عربی رو شکست دادن به بند آورده که دقیقه ای یک بار نخست وزیرش از آمریکا طلب کمک میکنه. و پیغام پسغام میفرسته. سوال اینجاست چی شده که آمریکا هم دیگه حوصله درگیر شدن با ایران رو مثل قبل نداره؟ آره همچنان نقشه ها داره برای ایران ولی دیگه مثل گذشته ها نیست اینو همه قبول دارن آمریکا انقدر وارد مشکلات خودش شده دیگه حتی نمیتونه اوکراینو ساپورت کنه. چه برسه این ور دنیا که دم دست ایرانه. حالا چجور میشه وقتی کشوری مثل آمریکا نتونه پشت اسرائیلو بگیره و اسرائیل طرف بشه با ایران و یمن و سوریه و حزب الله و خود فلسطینیها ؟ ضربه هایی که اسرائیل تا الان زده عایده ش امثال داعش و ... بوده که برای همیشه پرونده ایران و حزب الله بسته بشه ولی خب برعکس شد این وسط بازیگران جدیدی به ایران پیوستن و اسرائیل ماند و حوضش... دشمن هزینه داره اونم همچین دشمنی که همه جوره ساپورت میشه. اتفاقا ایران دشمنش رو دست کم نگرفت به خاطر همینه که الان بیخ گوش صهیونیست ها قرار گرفته و تمام فکر و ذکر بنت و کابینه ش ایرانه. البته از زمان نتان یاهو هم همینجوری " اسرلائیلی ها مضطرب " بودن ولی الان بیشتر
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 5
      یعنی از نظر ۱۵:۰۷ انقدر آتیش گرفتین که دو صفحه مقاله نوشتین؟!
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 0
      ۰۰:۱۵ آتیش چیه هر کسی نظری داره یکی بلند مینویسه یکی کوتاه من سعی کردم محترمانه نظرمو بنویسم قضیه تو چیه که میگی آتیش؟! حال شما خوبه ؟!
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    6 19
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس