نکونام: می‌دانستیم مقابل پیکان تمرکز نداشته باشیم، تنبیه خواهیم شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تمام تیم‌ها در خانه این تیم به دنبال این هستند که نبازند و به حداقل امتیاز برسند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل پیکان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. اگر روی دو ضربه ایستگاهی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. می‌دانستیم در شرایطی که پیکان چهار دفاعه بازی می‌کند، عبور کردن از لایه‌های دفاعی این تیم سخت خواهد بود. پیکان تیم سپاهان را در اصفهان شکست داده بود و می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم، باید بازی را دست خالی ترک کنیم و اگر تمرکز نداشته باشیم، تنبیه خواهیم شد. آنها منتظر اشتباه ما بودند و در نیمه اول این اتفاق افتاد. ما روی غافلگیری به خاطر تعارف دو بازیکن ضدحمله خوردیم.

وی افزود: توانستیم به بازی برگردیم و به گل رسیدیم. اگر توپ دوم که به تیر دروازه خورد یا موقعیتی که در 18 قدم به دست آوردیم، تبدیل به گل می‌شد، نتیجه فرق می‌کرد. متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و موقعی گل خوردیم که مثل تیر خلاص بود و سخت بود بازی را برگردانیم. وقتی این زمان گل می‌خورید سخت است، جبران کنید. دیدید که روی اشتباهی بچه‌گانه گل خوردیم، وگرنه مابقی دقایق بازی در اختیار فولاد بود. روی یک لحظه در جایی که بازیکن ملی‌پوش داریم، اشتباه صورت گرفت. نباید چنین اشتباهی صورت بگیرد، ولی سعادت (حردانی) باید بیشتر حواسش را جمع کند و تمرکزش بیشتر روی فولاد باشد. فولاد به او همه چیز داده، اعتبار و شخصیت داده و به تیم ملی رفته است. اینکه با او برای رفتن به تیم‌های دیگر صحبت شده است، تمرکز این بچه به‌هم ریخته است! این بازیکن روی دو صحنه دو اشتباه وحشتناک داشت که به او تذکر دادم. تمرکز وی روی خارج از فولاد است، در صورتی که فولاد به او کمک کرد که رشد کند. مردم خوزستان از حردانی توقع دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ناراحتی از نتیجه به دست آمده تصریح کرد: گلی که خوردیم ناامیدکننده بود و شرایط را برای ما سخت کرد. در ادامه، حریف با همه یارانش دفاع می‌کرد. پیکانی که لایه دفاعی خوب دارد، سخت است مقابل آنها موقعیت خلق کنید. آنها جلوی سپاهان به خوبی این کار را انجام داده بودند. ما پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم، ولی لحظه‌ای که باید جسورتر بازی می‌کردیم، لحظه‌ای بود که گل خوردیم.

وی درباره این موضوع که سرمربی پیکان گفته است می‌توانستند مقابل فولاد به برتری برسند در صورتی که فولاد موقعیت‌های گل زیادی داشت، خاطر نشان کرد: یک چیزی که خیلی مشخص است، ما تا 18 قدم خوب کار می‌کنیم، ولی در محوطه هجدهم قدم خوب نیستیم. ما بازیکنانی را از دست دادیم که در نتیجه بازی تأثیرگذار هستند. موسی کولیبالی سال گذشته برای ما گلزنی می‌کرده است. فرشاد احمدزاده را که گلزنی می‌کرد، الان نداریم. ما در خانه چون می‌خواهیم بازی‌ها را ببریم تیم‌های مقابل پنج دفاعه بازی می‌کند. مربی حریف هر چیزی گفته است مشکلی نیست و می‌توانند هر ادعایی داشته باشند. کدام تیم به اهواز آمده است که اینجا آمده و فوتبال بازی کرده باشد و ما به افتخارش دست نزدیم و بگوییم حق‌مان باخت نبوده است؟ اینطوری نبوده است و همه آمده‌اند که یک امتیاز بگیرند. خودمان ایراد کار را می‌دانیم و کاری از دست‌مان برنمی‌آید و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. امیدوارم بتوانیم یارگیری کنیم در خط جلو بازیکن بگیریم. واقعاً یار کم داریم و به نفراتی که بتوانند در لحظه و دقیقه نتیجه و روند تیم را عوض کنند نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: دنبال بازیکن هستیم، ولی هنوز کسی را نتوانستیم پیدا کنیم. در نیم‌فصل شرایط سخت است و تیم‌ها بازیکنی را بیرون نمی‌گذارند و بازیکنی که در حد تیم ما باشد که به ما کمک کند، نیاز داریم و با چند بازیکن صحبت کردیم، ولی واقعیت این است که تا الان نتوانستیم بازیکن بگیریم و در نیم‌فصل سخت است یارگیری. از باشگاه هم تشکر می‌کنم، ولی بازیکنی که آزاد باشد و بتوانیم جذب کنیم فعلاً اتفاقی نیفتاده است.

نکونام در پاسخ به این پرسش که چند تساوی خانگی فولاد اتفاقی است، گفت: اتفاق نیست. سال گذشته تیم‌هایی که به اهواز می‌آمدند هم دفاع می‌کردند، ولی ما شرایط بهتری داشتیم و بعضی از بازی‌ها را توانستیم با یک گل ببریم و این کار خیلی به ما جسارت می‌داد. با توجه به اینکه امسال تیم‌ها فقط برای مساوی مقابل ما بازی می‌کنند، تیم‌هایی که نفرات خلاق زیادی دارند و مهره‌های خوبی دارند در کل فصل به مشکل می‌خورند. فولاد که دیگر شرایط ایده‌آلی ندارد، ولی نکته‌ای که مهم است این است که نمی‌توانیم دستان‌مان را بالا ببریم و تسلیم شویم. باید ادامه بدهیم و جلو برویم. من 10 بازیکن را نام می‌برم که اصلاً نمی‌توانم به آنها استراحت بدهم و باید بازی کنند. ما از این نوع برگزاری بازی‌ها بیشترین ضرر را می‌کنیم. در بازی قبل یک گل عجیب و غریب خوردیم و بازی را واگذار کردیم در صورتی که می‌توانستیم مساوی کنیم و امروز هم روی یک موقعیت خیلی ساده گل خوردیم و فرصت از دست دادیم. با این حال تسلیم نمی‌شویم و ادامه می‌دهیم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم. تمام برنامه‌ریزی من این است که بتوانیم نماینده شایسته‌ای در آسیا برای کشورمان باشیم و تمام تمرکزمان روی بازی‌هاست تا برای نیم‌فصل دوم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. ما مصدوم زیاد داریم و بازیکنانی هم که بازی می‌کنند شرایط سختی دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یه مامان با حال IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    0 0
    فولاد باید بازیکن خارجی بگیره برای مسابقات جام باشگاه ها بازیکن میخوان اینجوری که با دست خالی نمی تونن برن .سرعت عمل داشته باش نکونام بازیکن خارجی بگیر.
    • فرزاد IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      0 0
      واقعا که فولاد ۳ بازیکن خارجی تاپ داره مشکل فولاد تفکرات مربیگری وفاسد نکونام هست متاسفانه جرات استفاده کردن از بازیکنان جوان را نداره
    • یه مامان با حال IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      0 0
      عزیزم، جرات داره ولی دستش خالی است مهاجم نداره مگه متن رو نخوندی ویه کامیون مصدوم داره به نظرت باید چیکار کنه وقتی کمبود بازیکن هست ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس