کد خبر 1321286
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

اگر پکیج دیواری شما دچار مشکل شده است و نیاز فوری به تعمیرکار با تجربه یا سرویسکار متخصص برای سرویس سالیانه آن با هزینه و قیمت مناسب دارید، راهکار مناسب، مقرون به صرفه و منطقی چیست؟ چه ملاک‌هایی در تعمیرات باید مد نظر شما قرار بگیرد و برای تعمیر یا سرویس آن بهتر است به چه تعمیرکارها یا شرکت‌هایی مراجعه نمایید؟

راهکار مناسب برای تعمیر پکیج دیواری چیست؟

دلایل خرابی پکیج دیواری چیست؟

شاید چیزی کابوس‌وارتر از سرمای محیط خانه و دوش آب سرد در یک صبح برفی زمستانی نباشد. مصرف کنندگان پکیج دیواری گاهی ممکن است بطور ناگهانی با فرا رسیدن سرما و بخصوص فصل زمستان، به دلایلی مانند کارکردن زیاد دستگاه، شرایط نگهداری نامناسب، ورود مواد خارجی به آن از طریق گاز شهری، آلودگی سطوح داخلی لوله‌های گاز یا آب، نوسانات برق، عدم توجه به سرویس آن در زمان مناسب و موارد مشابه، با کاهش محسوس دما، متوجه خرابی یا اختلال در عملکرد آن شوند. سوالاتی از این قبیل که چرا پکیج گرم نمی‌کند یا روشن نمی‌شود؟ چرا پکیج صدا می‌دهد یا دچار آب‌ریزش شده است؟ چرا پکیج خطا یا ارور می‌دهد؟ چرا دستگاه خاموش می‌شود یا یکسره کار می‌کند؟ چرا دستگاه افت فشار دارد و ... از جمله سوالات پر تکراری هستند که در این شرایط مطرح می‌شوند و هر کس ممکن است در صدد یافتن پاسخ مناسب به آنها در این حالت باشد.

برخی از عوامل خرابی پکیج به دلایلی همچون جرم‌گرفتگی (رسوب)، معیوب شدن سنسور تشخیص جریان آب (فلوسوئیچ یا فلوپروانه)، خرابی برخی قطعات ( مانند پمپ گردش آب، مبدل، کیت و شیر برقی، شیر پر کن، سنسور NTC و ...)، افت فشار، خرابی منبع انبساط، خرابی برد الکترونیکی، ورود مواد خارجی به سیستم شوفاژ، نیاز به هواگیری پکیج و رادیاتورها و سایر موارد مشابه ایجاد می‌شوند. سوال اینجاست که اگر پکیج شما خراب یا دچار مشکل شد، بهتر است چکار کنید یا به کجا مراجعه نمایید؟

تعمیر و سرویس پکیج دیواری

اگر دستگاه پکیج شما دچار خرابی شد، ضمن رعایت الزامات و نکات ایمنی، با بررسی‌های اولیه وجود آب، برق  و گاز و همچنین مشاهده کدخطاها یا هشدارهای نشان داده شده روی ال‌سی‌دی یا چراغ‌های ثابت وچشمک زن با رنگ‌ها و علایم مختلف، چنانچه امکان رفع آسان مشکل وجود نداشته باشد یا اعتبار ضمانتنامه به پایان رسیده باشد، باید برای یافتن تعمیرکار متخصص و رفع مشکل آن اقدام کنید؛ توجه کنید در صورتی که تخصصی در این زمینه ندارید، به هیچ عنوان توصیه ما دستکاری دستگاه نیست، چرا که یک اشتباه ممکن است صدمات جبران ناپذیری را پیش آورده و هزینه‌های زیادی را نیز برایتان در بر داشته باشد.

اگر بخواهید بدانید که برای یافتن تعمیرکار مناسب پکیج، بهترین راهکار چیست یا چه ویژگی‌هایی باید مد نظرتان باشد؟ در پاسخ باید گفت که تعمیرکار یا سرویس‌کار پکیج باید تخصص و تجربه کافی را داشته باشد، مدارک و تاییدیه‌های لازم را از مراکزی مانند سازمان فنی و حرفه‌ای اخذ کرده باشد، از طرف یک شرکت معتبر اعزام شده باشد و در صورت تعویض قطعه نیز آن را با گارانتی معتبر شرکتی ارائه دهد؛ همچنین هماهنگی‌های لازم و خدمات‌رسانی به مشتری هم باید در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب و تعرفه‌ها یا نرخ‌های مصوب انجام گیرد.

شرکت تخصصی تعمیر و سرویس پکیج

همانطور که گفته شد، شرکت‌های خدمات‌رسان فعال در زمینه تعمیر و سرویس پکیج‌های دیواری باید ویژگی‌هایی را داشته باشند و وظایف یا مسئولیت‌هایی را نیز به عهد دارند که باید به خوبی از عهده انجام آنها برآیند. چنانچه این خدمات توسط افرادی انجام شود که مسئولیت‌پذیر نباشند، ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی را متوجه شما سازند. این مساله به ویژه در تعمیر برد الکترونیکی این دستگاه‌ها، بارها مشاهده شده است که دستکاری آن توسط افراد غیر متخصص، منجر به غیر قابل تعمیر شدن برد شده و هزینه یا خرج زیادی را نیز برای مشتری تراشیده است.

 یکی از شرکت‌های خوش‌نام و با سابقه درخشان در زمینه تعمیر، سرویس و نصب پکیج دیواری و همچنین تعمیر برد الکترونیکی آنها با خدمات رسانی در کلیه مناطق سطح شهر تهران، شرکت نوین صنعت است که توانسته است با وجود کادری مجرب و کارشناسان آموزش دیده و توانمند، به خوبی رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کند و روز به روز هم با به روز کردن دانش و تجربه تکنسین‌های خود، خدمات کامل‌تری را به متقاضیان اختصاص دهد. این شرکت در کنار آموزش‌های مربوط به تعمیر و شناخت قطعات دستگاه، ارائه لیست کدخطای برندهای مختلف بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس، گلدیران، آریستون، گئومات، رادیانت، فرولی و... در وبسایت خود، خدمات مشاوره رایگان در خصوص اعزام تکنسین تعمیرکار یا سرویسکار به محل مشتری در کلیه مناطق شهر تهران و همینطور دریافت سفارش تعمیر برد پکیج از هر جای ایران را نیز انجام می‎‌دهد.

راهکار مناسب برای تعمیر پکیج دیواری چیست؟

از جمله پیشنهادات جالب توجه کارشناسان نوین‌صنعت جهت مقرون به صرفه بودن استفاده از این دستگاه، سرویس سالیانه پکیج دیواری اندکی قبل از فرا رسیدن فصل سرما است تا به این ترتیب هم از ایجاد هزینه و خرج‌های زیاد نیاز به تعمیرات  ناگهانی کاسته شود و هم بازدهی مناسب دستگاه در فصول سرد سال حفظ شود. متاسفانه بسیاری از افراد به دلایلی چون مشغله کاری و یا گرم بودن هوا، توجه کافی و لازم را به دستگاهشان نداشته و یا اینکه به دلایلی همچون گرمی هوا متوجه عملکرد ضعیف آن نمی‌شوند و این در حالی است که با شروع سرما، تازه متوجه عملکرد نامناسب یا کاهش بازدهی آن می‌شوند؛ به همین دلیل سرویس کردن هر ساله دستگاه اندکی پیش از فرا رسیدن فصل سرما، یکی از راهکارهای مناسب و منطقی به نظر می‌رسد که در این صورت، با زمان پیک تعمیرات و ماندن در صف انتظار تعمیر و بیماری‌هایی مانند سرما خوردگی و ... هم مواجه نمی‌شوید. مطابق آنچه در وبسایت شرکت نوین صنعت ذکر شده است، پس از اولین تماس مشتری، در اسرع وقت، هماهنگی‌های لازم با وی انجام می‌شود و اعزام تکنسین تعمیرکار پکیج به محل او نیز در سریعترین زمان ممکن در دستورکار قرار می‌گیرد. شرکت مزبور خدمات خود را با گارانتی یا ضمانت شش ماهه قطعات تعویضی برای پکیج‌های دیواری ایرانی و خارجی یا تولید مشترک مانند بوتان، ایران رادیاتور، آریستون، ایساتیس، تاچی، فرولی، گئومات و ... انجام می‌دهد که این سبب شده است تا بتواند نام خود را به عنوان یک شرکت استاندارد و پاسخگو در بین رقبایش مطرح نماید.

راهکار مناسب برای تعمیر پکیج دیواری چیست؟

اگر  بخواهید از خدمات تعمیر و سرویس پکیج شرکت نوین‌صنعت بهره‌مند شوید، می‌توانید از ساعت 9:00 صبح تا 20:00 شب با شماره تلفن‌های 36604282، 36604292، 36604262، 36604272، 36604246، 36604247 و شماره همراه 09108179133 در کلیه مناطق شهر تهران تماس بگیرید. امکان مشاوره رایگان در واتساپ و همچنین ثبت اینترنتی یا آنلاین درخواست تعمیرکار پکیج  با تخفیف 10 درصد برای چهار واحد و بیشتر در یک ساختمان، در کلیه مناطق شهر تهران (شرق، غرب، مرکز، شمال و جنوب) هم در سایت این شرکت فراهم شده است که شهروندان عزیز در صورت لزوم می‌توانند از هر یک از این راه‌های ارتباطی که ترجیح می‌دهند بهره بگیرند تا امکان گرمابخشی مجدد به محیط منزل و محل کار آنان در فصول سرد سال و به ویژه فصل زمستان با هزینه مناسب فراهم شود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس