تانک روسیه

گارد مرزی اوکراین از اقداماتی برای تقویت مرزهای دولتی در "مناطق در معرض خطر" اطلاع داده و ویدئویی از حفر خندق های ضد تانک در منطقه سومی در مرز روسیه منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    2 0
    این کار اوکراین هم موثر نیست چون روسیه کلی تانک پل گذار داره. واقعا اگر روسیه بخواد اکراین روبگیره کسی جلودارش نیست. بخاطر سلاح های هاپیرسونیکی هم که داره (که غربی ها هم ندارن) اعتماد بنفس بالایی داره. زمستان هم که نزدیکه و اروپا شدیدا به گاز روسیه نیاز داره...
    • ناشناس IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 1
      چقدر روسها در ایران سخنگو دارند !! بنابر یک گزارش کاملا محرمانه گفته میشد که تعداد توده ایها در اول انقلاب به میلیونها نفر میرسید . ماشالا یک ریش گذاشتن هم که کاری ندارد !!! غربیها و روسها و چینی ها همگی یک سرطان هستند . هدفشان تامین منافع خودشان به بهای نابودی بقیه است . هر دوتا طرز فکر یک زهر مار هستند . این را بفهمیم که بالاخره اوکراین یک کشور مستقل است . و دوران لات بازی هم تمام شده . هر کی زورش برسه بتونه بزنه بره اشغال و تجاوز کنه که نمیشه . ضمنا نیروی زمینی زاقارت روسیه که باقیمانده از دوران شوروی است دهه هاست که ناکارآمد است . نمونه اش در جنگ عراق با آمریکاییها و جنگ آذربایجان و ارمنستان دیده شد . نیروی هواییشان هم یک پیرزن بزک کرده از زمان شوروی است . تمام اتکای روسها در گردن کلفتی کردن . به یورش عظیم با نیروی زمینی است . نه برادر من . دنیا از زمان اشغال آلمان تا کنون خیلی تفاوت کرده !!
  • عبدالله مومن IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    3 0
    غربی ها اوکراین را خوب به دام روسیه انداخته اند
  • حسين IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    2 0
    يك چيزيه چند وقتى هست اختراع شده به اسم تانكهاى پل گذار و تانكهاى مهندسى؛ فكر كنم بد نباشه اوكراينى ها يك نگاه بندازند و بعد تصميم بگيرند كه آيا اصلا بايد سربه سر برادر بزرگه بگذارند يا نه! اينكه اوكراين از دوران شوروى چند هزار تانك، چند بمب افكن استراتژيك و كارخانه و موشك به ارث برده لزوما به معنى قدرتمند بودن نيست! چه برسد به اينكه موشكها و بمب افكنها را هم با تحريك يانكى ها نابود كرد و دستش خالى از سلاح استراتژيك شده!
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    از این به بعد باید گفت صهیونیستکیا
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 1
    خیلی وسیله جالبی است . انشاءالله مورد توجه یگان های مهندسی نیروهای مسلح قرار بگیره و بسازند .
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    1 0
    برای ایجاد کانال زه کشی در زمین های کشاوری هم بسیار خوبه.
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 1
    اوکراین و گرجستان مورد طمع روسیه واقع شدند روسیه بزرگترین کشور دنیا و دومین ارتش قدرتمند دنیاست غرب هم پشت اوکراین رو خالی میکنه همونجوریکه پشت گرجستان رو خالی کرد اوکراین و گرجستان چاره ای ندارند یا شاهد از دست رفتن خاک خود شوند یا با هم متحد شوند هرچند اتحاد انها در مقابل روسیه تاثیر چندانی نداره ولی خب از هیچ بهتره روسیه چشم طمعی هم به خاک شمال قزاقستان داشت که قزاقستان با انتقال پایتخت از نقطه خوش اب و هوا به استپی سردسیر و تغییر بافت جمعیتی شمال کشور این نقشه روسیه رو ناکام گذاشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس