اولین واکنش رژیم صهیونیستی به خبر ربایش دو افسر موساد

ارتش رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود به خبر ربوده شدن دو افسر امنیتی رژیم مدعی شد که چنین خبری صحت ندارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر ربوده شدن دو افسر امنیتی اسرائیلی را که شبکه خبری الجزیره در برنامه «ما خفی اعظم» (آنچه پنهان شده است، بزرگتر است) منتشر کرده است، تکذیب کرد.

به گزارش الجزیره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که خبر ربودن دو افسر امنیتی اسرائیلی صحت ندارد و دو نفری که در ویدیوی پخش شده در برنامه «ما خفی اعظم» دیده می‌شوند، اسرائیلی نیستند.

شبکه الجزیره قطر جمعه شب در مستندی به نام «ما اخفی اعظم» برای اولین بار درباره ربوده شدن دو اسرائیلی در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی اشاره شده که رژیم صهیونیستی درباره آن سکوت کرده است.

علاوه براین، در این مستند فایل صوتی یکی از اسرای فلسطینی در زندان جلبوع را که اخیرا رسوایی بزرگی را در سطح امنیتی و سیاسی برای صهیونیست‌ها رقم زدند، منتشر کرد.

در این فایل صوتی، اسیر فلسطینی می‌گوید:‌ «ما در بدترین شرایطی به سر می بریم که بشریت تاکنون به خود دیده؛ [اداره] زندان‌ها کاری کرده که کودکان، پیر شده‌اند».

۱۵ شهریور، پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، در سال نو یهودی موفق شدند از امنیتی‌ترین زندان، زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند که رژیم صهیونیستی بعد از رسوایی گسترده آن‌ها را دوباره بازداشت کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    2 0
    معلومه سوختن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس