کد خبر 1269322
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
قاچاق سلاح

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری افرادی که اقدام به خرید و فروش سلاح‌های گرم و سرد می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با قاچاق کالا، در ۷۲ ساعت گذشته طرح اقتدار امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۲۴۱ حکم قضائی اجرا شد، گفت: ۱۲۷ نفر از مخلان نظم و امنیت و نزاع و دسته جمعی در شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر شدند.

سردار ظهیری تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی ۲۸ هزار مکمل ورزشی غیرمجاز و ۴ کارگاه غیرمجاز و غیر بهداشتی تولید و بسته بندی ماسک کشف کردند و همچنین ۲۶۸ سارق و مالخر در ۷۲ دستگیر شدند.

وی با  بیان اینکه در اجرای این طرح ۷۴ دستگاه خودروی سرقتی و هزار و ۱۸۷ سرقت کشف شد، گفت: ۱۶ قبضه سلاح جنگی، ۹۸ قبضه سلاح سرد کشف و در بحث خرید و فروش سلاح و مهمات ۶۱ نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ۶۱ نفر از فروشندگان سلاح در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۳۲۸ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۲۳۸ نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند، همچنین ۲۵ نفر قاچاقچی کالا در این طرح دستگیر و کشف  ۱۶۹ عدد انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد تومان از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سردار ظهیری ضمن تشکر از شهروندان بابت همکاری با پلیس غرب در اجرای طرح اقتدار، تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آن‌ها رسیدگی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    5 0
    مگه شکلاته؟ چه راحت زدن فروشندگان سلاح؟ انقدر زیادند؟ برای کشته سازیه کلیش احتمالا
  • جوجه تیغی بدنساز NL ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    سری به نشانه تاسف تکان میدهم، نه بر فروشندگان، که بر دستگیرکنندگان که شور زندگی را از بشریت میگیرند.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    حالا مثلا چیکارشون میکنن اگر قانونی بود که همشون را اعدام می‌کردند شاید کسی جرئت این کارها را نداشت چون فروش سلاح یعنی اجازه دادن برا آدم‌کشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس