کد خبر 1313337
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
مطهری: صحنه آخر بازی پنالتی بود/ به دنبال برد هستیم نه لذت از بازی

مهاجم تیم استقلال تهران با بیان اینکه نمی توان از الان در مورد آینده استقلال پیش بینی کرد گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم تا موفق باشیم.

به گزارش مشرق، ارسلان مطهری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: به یک برد حساس دست پیدا کردیم. این دیدار برای ما اهمیت زیادی داشت و خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. وی در مورد اینکه در دقایق پایانی به میدان می آید گفت: این تصمیم با سرمربی است و او باید نظر بدهد اما گاهی اتفاق می افتد که یک بازیکن از مربی اش می خواهد در دقایق پایانی به میدان بیاید اما در مجموع هر زمانی که وارد زمین می شویم با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا بتوانیم موفق باشیم.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: این برد شرایط روحی ما را بالا برد و حالا آماده هستیم تا هفته آینده یک دیدار از جام حذفی را برگزار کرده و به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    0 0
    احسنت آقای مطهری این درسته و عاقلانه! وقتی چند رقیب با امتیاز نزدیک و انگیزه زیاد هست که دوتاشم تقریبا میشه گفت امتیازشان بیشترم هست با توجه به بازی کمتر، پس عاقلانه اینه که فقط با امید از آینده حرف زد و اینکه بازی به بازی تلاش میکنیم، تا اگه اونی نشه که باید حداقل هوادار عصبانی و نامید نشه، درست نمی‌گم؟ بعنوان یه رقیب به ادبیاتی که انتخاب کردی آفرین میگم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس