کد خبر 1298162
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
مربی ایران: واکنش اسکوچیچ طبیعی بود؛ بهتر می‌شویم

مربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: واکنش «دراگان اسکوچیچ» پس از گل تساوی ما طبیعی بود چراکه تیم حریف بازی را از ریتم انداخت و موجب تحریک اعضای تیم ایران شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز پنجشنبه در هفته پنجم مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا در زمین لبنان به میدان رفت و در حالی‌که‌ تا لحظات پایانی با یک گل عقب بود با گل‌های دقایق ۹۱ و ۹۵ سردار آزمون و احمد نوراللهی به برتری ارزشمند دو بر یک دست یافت.

«دراگان اسکوچیچ» به دلیل اخراج در دقایق پایانی این دیدار نتوانست در نشست خبری حاضر شود و به همین دلیل‌ «ماریو تات» یکی از دستیاران وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

وی گفت: قبل از آمدن به لبنان می‌دانستیم بازی سختی داریم اما از همان دقیقه اول نشان دادیم خیلی بهتر هستیم. تیم میزبان فوتبال بازی نمی‌کرد با وقفه‌های زیاد موجب شد تا بازی از ریتم خارج شود.

تات اضافه کرد: می دانستیم باید با تمرکز زیاد بازی کنیم اما روی یک توپ نامشخص گل خوردیم. در نهایت نتیجه صبوری خودمان را با گل‌های که در دقایق آخر زدیم گرفتیم و این جایزه خوبی برای بازیکنان صبور ایران بود.

بیشتر بخوانید:

ایران قلب لبنانی‌ها را شکست

مربی تیم ایران گفت: بازیکنان ما تا دقیقه آخر جنگیدند و این قدم بزرگی برای صعود به جام جهانی است و می توانیم در آینده بهتر شویم.

وی در خصوص رفتار «دراگان اسکوچیچ» بعد از گل تساوی ایران خطاب به نیکمت میزبان که موجب اخراجش شد، گفت: توضیح دادن در این خصوص خیلی سخت است. بازی پُرتنشی بود که تیم حریف وقفه زیادی در آن ایجاد کرد که این مساله ما را آزار داد. هیجانات طبیعی است و نشان دادن چنین واکنشی مساله عجیبی نیست.

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز پنجشنبه در آخرین دیدار از مرحله رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توانست مقابل لبنان به برتری دو بر یک خارج از خانه برسد.

تیم ایران با این برد و کسب ۱۳ در صدرجدول گروه A رقابت‌ها باقی ماند.

تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ آبان ماه به در نخستین دیدار دور برگشت به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    1 6
    چیزی که مهمه اینه که در تمام بازی که اسکویچ مربی بوده ، چه دوستانه و انتخابی ، چه ضعیف و چه قوی ، همه تیم‌ها حداقل دو بار با دروازه بان ما تک به تک شده اند ولی فقط کره جنوبی و لبنان گل کردند
  • حمید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 0
    تیم لبنان اصلا شایسته پیروزی نبود و اگر بچه ها موقعیت هاشون رو گل میکردن نیاز به این همه اسنرس واعصاب خرد کنی نبود . با یک اشتباه گل خوردیم .بهترین بازیکن زمین بدون چون وچرا وحید امیری بود چرا نورالهی انتخاب شد خدا داند وبس .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس