کد خبر 1312648
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
دیدار استقلال و سپاهان جای اشتباه نیست/ قدر «دیاباته» را ندانستند

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار سپاهان و استقلال یک بازی شطرنج است گفت: تیمی در این دیدار برنده خواهد بود که اشتباه نکند.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده در خصوص برد استقلال برابر پیکان و شرایط این تیم برای دیدار برابر سپاهان اصفهان گفت: پیروزی بعد از ۵ هفته تساوی پی در پی شرایط را برای استقلال از لحاظ جدول، روحی و روانی برای دیدار برابر سپاهان بهتر کرد.

وی افزود: استقلال در خط فاعی به یک هماهنگی و آرامش کامل رسیده است. دو گل خورده کارنامه قبولی به خط دفاع استقلال داده است و امیدوارم این روند در بازیهای بعد هم ادامه پیدا کند. در خط هافبک هم جوانانی هستند که تلاش می کنند جای هافبک های بزرگ و سابق استقلال را بگیرند. مهدی پور، نیک نفس تلاش زیادی دارند تا بتوانند برای استقلال تاثیرگذار باشند البته آنها در ابتدای راه هستند و هر چه بیشتر در لیگ بازی کنند پخته تر خواهند شد.

وی تاکید کرد: در خط حمله، استقلال شرایط ایده آلی ندارد. مهاجمان این تیم کم گل می زنند. فرهاد مجیدی که خودش یک مهاجم بوده و حساس ترین گل ها را به ثمر رسانده باید چه از لحاظ تاکتیکی و چه روحی و روانی مهاجمان تیمش را آماده تر کند. ژستد هنوز پایش به گلزنی باز نشده. قاسمی نژاد نیمکت نشین مانده و مطهری هم دقایق پایانی به بازی می آید. اعتقاد دارم مجیدی می تواند از تجربه گرانبهای خود در گلزنی های پی در پی استفاده کرده و به گونه ای از آنها استفاده کند که تشنه گلزنی باشند. یادمان باشد که در دیدار برابر پیکان هم از سه گلی که استقلال به ثمر رساند دو گل را مدافعان زدند و گل سوم را مهاجهمی زد که در دفایق پایانی وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید:

شنیدن صحبت‌های دیاباته خجالت‌آور است

این پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر سپاهان هم گفت: استقلال و سپاهان دو تیم بزرگ فوتبال کشورمان هستند. بارها برابر هم به میدان رفته و همیشه شاهد یک بازی زیبا از دو تیم بودیم. اگر تماشاگران هم بتوانند برای این بازی به ورزشگاه راه پیدا کنند جذابیت این دو بازی دو چندان خواهد شد. هم استقلال و سپاهان بازیکنان بزرگی دارند که می توانند در زمین با کیفیت ورزشگاه آزادی نمایش قابل قبولی ارائه دهند.

فنونی زاده در ادامه گفت: کادر فنی دو تیم آنالیز دقیقی از حریف خواهد داشت. دیدار این دو تیم همانند بازی شطرنج است و هر کس اشتباه کند مات خواهد شد. استقلال نباید مقابل سپاهان حتی یک اشتباه داشته باشد زیرا بازیکنان با تجربه ای در سپاهان بازی می کنند که می توانند در یک لحظه از اشتباه استقلال سود برده و بازی را به نفع خود به پایان برساند.

وی در خصوص صحبت های شیخ دیاباته در مورد اتفاقاتی که برای او در مدیریت قبلی رخ داده است گفت: هرگز انتظار چنین رفتاری را با این بازیکن نداشتیم. او در زمان حضورش در استقلال هم گلزنی کرد، هم محبوب هواداران بود و هم با تمام وجود در تمرنیات حاضر بود تا بتواند با آمادگی کامل پای به مسابقات بگذارد. دوران افت او دقیقا همزمان با همین اتفاقات بود و دیدیم که او رفته رفته از آن شرایط ایده آل خارج شد.

هافبک پیشین استقلال گفت: مدیران گذشته باید در این خصوص توضیح دهند. جای تاسف دارد که با بازیکن بی حاشیه و گلزن چنین رفتاری صورت گرفته است. قدر این بازیکن را ندانستیم. به راحتی او را از دست دادیم و حالا او در کنار استراماچونی در قطر باز هم گل های زیادی را برای تیمش به ثمر رسانده.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: باید با کسانی که با این بازیکن بی حاشیه چنین رفتار غیرحرفه ای انجام دادند برخورد کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نه تنها برای استقلال بلکه برای هیچ تیم دیگری که بازیکن خارجی دارد به وجود نیاید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس