کد خبر 1313191
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۷
ممکن است به سری آ بروم

روبرت لواندوفسکی از احتمال پیوستن به تیمی در فوتبال ایتالیا استقبال کرد.

به گزارش مشرق، اگرچه روبرت لواندوفسکی طی یک دهه گذشته عملکرد کم نوسان و فوق العاده ای را در دوران حرفه ای خود ارائه داده اما ستاره لهستانی در دو فصل اخیر خیره کننده تر از همیشه ظاهر شده است. در واقع لواندوفسکی یکی از مهمترین دلایل فتح سه گانه توسط بایرن در سال 2020 بود. او همچنین در فصل گذشته بوندسلیگا 41 گل به ثمر رساند و رکورد گرد مولر را شکست.

مدعی کسب توپ طلا در راه سری A ؟

لواندوسکی سال گذشته مرد سال فیفا شد و مدعی شماره یک توپ طلا بود که فرانس فوتبال تصمیم گرفت مراسم را برگزار نکند. او امسال در جوایز توپ طلا پس از لیونل مسی دوم شد. لواندوفسکی که همواره شایعات جدایی اش از بایرن و انتقالش به رئال یا چلسی شنیده شده، دیروز در مراسم ویژه توتواسپورت و هنگام دریافت جایزه بازیکن سال 2021 این نشریه، پاسخ جالبی به سوالی در مورد آینده اش داد.

مدعی کسب توپ طلا در راه سری A ؟

ستاره لهستانی در مورد احتمال بازی در سری آ ایتالیا گفت:« بازی در ایتالیا؟ نمی توانم در مورد مساله ای هنوز نامشخص است اظهارنظر کنم ولی همیشه حس خوبی به فوتبال ایتالیا داشته ام. بله، این امکان وجود دارد چرا که بازی در ایتالیا این فرصت را برایم فراهم خواهد کرد تا برابر جمعی از بهترین بازیکنان و بهترین تیم های دنیا قرار بگیرم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدیاسین IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    1 0
    موفق باشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس