کد خبر 1309794
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
کنایه لواندوفسکی به مسی بعد از ناکامی از کسب توپ طلا

ستاره بایرن مونیخ بعد از ناکامی از کسب توپ طلا حرف های دلش را زد.

به گزارش مشرق، هفته گذشته لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن موفق شد هفتمین توپ طلایش را کسب کند و رکورد خارق العاده از خود به جای بگذارد.

رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ رقیب اصلی مسی در کسب توپ طلای ۲۰۲۱ بود. این ستاره بعد از گذشت یک هفته از این مراسم ناراحتی خود به دلیل ناکامی در کسب این جایزه بروز داد.

لواندوفسکی در مصاحبه خود عنوان کرد: از برنده نشدن توپ طلا بسیار ناراحت شدم. نمی توانیم به ظاهر خوشحالی کنم. من احساس ناتوانی می کنم. به نظرم من هر کاری لازم بود تا این جایزه را برنده شوم، انجام دادم. 

کنایه لواندوفسکی به مسی

وی در ادامه به مسی کنایه زد و گفت: امیدوارم حرف هایی که مسی زد، صادقانه باشد و تنها حرف های زیبا نباشد. من به مسی و سبک بازی اش احترام قائل هستم. خوشحالم به سطحی رسیدم که با او رقابت کردم ولی احساس ناراحتی می کنم چون هر کاری لازم بود انجام دادم ولی برنده نشدم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    10 6
    مسی صحیونیسم آرژانتین کامل
  • امیر IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    8 7
    خیلی نامردی کردن که توپ طلا رو به مسی دادن مسی حتی یه گل قشنگم نزد امسال اما لواندوفسکی یه تنه کلی پاس گل و گل زده
    • علیرضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      9 0
      با اجازت مسی بیشترین پاس گل،خلق موقعیت و پاس های سالم رو تو سال قبل داشت همین طور بعد از طارمی بهترین گل لیگ قهرمانانو زد هیمنطور بیشترین دریبل صحیح رو در اختیار داشت اگه توپ طلا برا گل زدن بود مسی باید ۹ تا الان میداشت کفش طلا برای گله توپ طلا برای همه چیزه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 3
    فقط بخاطر لج رونالدو این جایزرو به مسی دادن و دوسال پیاپی حق لواندوفسکی رو خوردن..رونالدو شاید شخصیتش بدل نشینه ولی نشون داده به هرچی که رسیده لیاقتشو داره و کل رکوردای دنیارو جابجا کرده و به رکورد این یکی جایزه که مشخص شد از روی انصاف نیست نیازی نداره و این اتفاق نشون داده مدیران فرانس فوتبال ادمای بیشرمی هستن و راحت حقو زیر پا میزارن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس