ایران به دنبال تسط بر منطقه و اقدام علیه اسرائیل است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در پی اقدام علیه رژیم صهیونیستی و تسلط بر منطقه بوده و برنامه هسته ای ابزاری برای دستیابی به این هدف تهران است.

به گزارش مشرق به نقل از تایمز اسرائیل، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با مقامات آمریکایی از تهدیدهای ایران برای موجودیت این رژیم سخن گفت.

بر اساس این گزارش، گانتز که برای گفتگو با مقامات آمریکایی راهی واشنگتن شده، بار دیگر با طرح این ادعا که ایران در حال آماده شدن برای مقابله با رژیم صهیونیستی است، تهدید کرد که تل‌آویو هر اقدامی برای تأمین امنیت خود در برابر تهران لازم باشد را انجام خواهد داد.

وی که این سخنان را در جریان برگزاری نشست خبری خود پس از دیدار با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا مطرح می‌کرد، مدعی شد: ایران نه تنها تهدید فیزیکی علیه امنیت ما، بلکه خطری ملموس در برابر شیوه زندگی و ارزش‌های مشترک ما است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه مدعیات خود افزود: ایران در آرزوی تبدیل شدن به یک قدرت برتر با هدف نابودسازی همه نشانه‌های آزادی و صلح در خاورمیانه و ماورای این منطقه است.

وی همچنین بدون ارائه هیچ گونه سندی برای اثبات مدعیات خود افزود: برنامه هسته‌ای (ایران) ابزاری برای رسیدن به اهداف سلطه‌طلبانه آنها است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای، پیشنهادات سازنده‌ای نداشته و تنها به دنبال وقت کشی و بازی کردن با فاکتور زمان است.

این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه کشورمان به ویژه پس از آغاز دور جدید مذاکرات میان ایران و شرکای برجامی تهران، بارهای تاکید کرده‌اند که ایران تنها برای آغاز مذاکراتی معنادار، هدف محور و نتیجه بخش وارد مذاکرات وین شده و درخصوص این مذاکرات جدی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خلیج پارس iran IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 1
    ما ایرانیان هزاران سال ساکن مالک و آقای این منطقه بوده و هستم و خواهیم بود ، ما ایرانیان هزاران سال بر این منطقه تلسط داشته و داریم، اتفاق جدیدی نیست ! هر گوشه ای از این منطقه خانه ما ایرانیان و ایرانی تباران میباشد ، شما جهودهای اشغالگر منطقه میهمان ناخوانده منطقه و قطعا" رفتنی هستید یا با میل خود منطقه ما رو ترک خواهید کرد یا اینکه با چک و لگد شما رو از منطقه بیرون خواهیم کرد ... انتخاب با شماست ..! جانم فدای خاک مقدس ایران زمین ، شیر خاورمیانه ( غرب آسیا ) ایران بزرگ
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    راست گفته خب بى پدر ! مگه شما بدتون مياد مثل ابر قدرتيون عالم يه سرى تو سرها داشته باشيم ؟! مهم امنيته عموجان ، بحمدالله سالهاى متماديست كه طعم شيرين امنيت رفته زير زبون مون و حاضر نيستيم حتى با نون و آب و اكسيژن عوضش كنيم . دنيا فهميده ما ملتى كرامت طلبيم و نون و آب و رفاه و بهداشت هم اگر برامون فراهم نباشه گو مباش ، سر سپاه و حزب الله عزيز سلامت ،
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    اقدام علیه صهیونیستها درسته ولی تسلط بر منطقه، خیر. ایران دنبال مشارکت همه کشورهای منطقه در ایجاد امنیت بدون دخالت بیگانگان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس