«بنی گانتز» با مقامات آمریکا پیرامون ایران و غزه رایزنی می کند

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای رایزنی درباره ایران به واشنگتن سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیستی گزارش داده «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی «در آینده نزدیک» برای رایزنی درباره ایران به واشنگتن سفر خواهد کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با استناد به آنچه گزارش اطلاعاتی دولت انگلیس خوانده شده مدعی شده که ایران یک ماه با ساخت سلاح هسته‌ای فاصله دارد.

رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود در سال‌های گذشته بارها زمان‌بندی‌های مختلف و متناقضی درباره دستیابی ایران به «بمب هسته‌ای» مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید:

«بنی گانتز»: باید شریکانمان را در خصوص ایران تحت تأثیر قرار دهیم

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شده اطلاعات مندرج در گزارش اطلاعاتی دولت انگلیس قبلاْ تنها به مقام‌های اطلاعاتی کشورهای غربی ارائه شده اما اکنون به صورت علنی منتشر شده است.

این ادعا در حالی مطرح شده که نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پیش مدعی شده بود ایران پنج سال با ساخت سلاح هسته‌ای فاصله دارد.

کشورهای غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته ای این کشور متهم کرده‌اند. ایران قویاً این ادعاها را رد کرده است.

ایران تأکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) و عضوی از آژانس بین المللی انرژی اتمی، حق دستیابی به فناوری هسته‌ای را برای مقاصد صلح آمیز دارد.

علاوه بر این، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بارها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای این کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند.

ایران علاوه بر این در سال ۲۰۱۵ به توافقی با کشورهای موسوم به گروه ۱+۵ برای حل و فصل تنش‌ها بر سر برنامه هسته‌ای خود دست پیدا کرد. علی‌رغم اذعان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پایبندی ایران به تمامی تعهداتش، دولت آمریکا در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    7 0
    اردوغان مزدور اسرائیله حضور اسرائیل در اذربایجان فقط برای حمله اینده به ایران نیست ،هدف اسرائیل در اذربایجان جدای از حمله اتی به ایران ،اسرائیل با متحد شدن با ترکیه واذربایجان ودیگر کشورهای حمال عربی منطقه بعد از اشغال سوریه قصد حمله واشغال اروپا رو دارند واسرائیل قصد انتقام هولوکاست وهیتلر وکوره های ادم سوزی یهودیان از اروپا والمان وانگلیس رو داره با جلو انداختن ترکیه واذربایجان وداعش وکشورهای عربی ،شما می بینید الان اردوغان سودای حمله واشغال کشور یونان که دروازه ورود به اروپاست رو داره واسرائیل اردوغان رو بصورت نیابتی جلو انداخته تا یونان که دروازه ورود به اروپاست رو اشغال کنه وسوریه هم که توسط عوامل نیابتی اسرائیل یعنی ترکیه وداعش وکشورهای حمال عربی اشغال شود مستقیما جغرافیای سرزمینی اسرائیل با ترکیه به هم می پیوندد که گام بعدی را برای اشغال یونان وورود به اروپا واشغال اروپا را بردارند در ده سال پیش هدف از اشغال سوریه نزدیک شدن اسرائیل به ترکیه وبعد از ان لشکرکشی به اروپا واشغال اروپا بودو امریکا واروپا از این نقشه پلید اسرائیل وترکیه واعراب غافلند.واروپایی ها وامریکایی های احمق از ا ین خطر اسرائیل غافلند وغافل از رشد سرطانی اسرائیل هستند که تومنطقه اسیا وقفقاز کرده ودارند از دشمن خونی خودشون یعنی اسرائیل حمایت می کنند.وماری که خودشان در استین پرورش داده اند الان خود انها را می خواهد ببلعد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس