کد خبر 1305880
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

پیشرو کانکس تولید کننده برتر کانکس و کانتینر در ایران : یکی از موارد مهمی که امروزه برای مصارف گوناگون و پروژه های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد، خرید کانکس و کانتینر میباشد که همانند هر چیزی دیگری نیاز به آگاهی و دقت لازم داشته است. 

امروزه کانکس ها و کانتینرهای متفاوتی تولید می‌شوند که هر کدام از آنها برای مصرف خاص و نیاز ویژه ای طراحی شده اند. در واقع یکی از مهمترین مزیت های استفاده از کانکس و کانتینر صرفه جویی در زمان برای پروژه های مختلف می باشد که هر کسی را ترغیب می کند تا از آنها استفاده کند؛ اما قبل از اینکه کانکس بخرید حتماً باید مواردی را مد نظر بگیرید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. توضیحات تکمیلی در ادامه با پیشرو کانکس ..

قبل از خرید کانکس به این موارد دقت کنید:

گام اول:

اگر می خواهید برای خرید کانکس اقدام کنید پیش از هر چیزی باید بدانید که کانکس ها در نمونه های مختلف طراحی و تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آنها را مورد استفاده قرار بدهید و حتماً به طرح و رنگ کانکس دقت کنید. کانکس ها دارای نمونه های مختلف هستند که به عنوان رایج ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· کانکس اتاق دار

· کانکس استاندارد

· کانکس سالنی

· کانکس سرویس بهداشتی و آبدارخانه

· کانکس ساندویچ پانل

· کانکس هلال احمر

· کانکس فروشگاهی و کانکس نمایشگاهی

· کانکس چرخدار و کانکس ثابت

· کانکس مدیریتی

· کانکس کارگری

· کانکس دو طبقه

· و....

اندازه های کانکس نیز متفاوت است و مشتری می تواند سایز خاصی را درخواست نماید که البته امکان پذیر می باشد، اما رایج ترین اندازه ها در تولید کانکس ها که به عنوان اندازه استاندارد شناخته می شوند شامل مواردی از قبیل 2*2 و 4 * 40/2 و 6*40/2  و 8 * 40/2 و 10* 40/2 و 12*40/2 و 4*3 و 6 *3 و 8 *3 و 10 *3 و 12 *3  هستند.

نکات مهم قبل از خرید کانکس و کانتینر

گام دوم :

 معمولاً تصمیم‌گیری اندازه کانکس توسط کارفرمایان انجام می شود و در تعیین اندازه به مدت زمانی که قرار است کانکس مورد استفاده قرار بگیرد  توجه ویژه ای می شود؛ مثلاً اگر می خواهند برای مدت طولانی کانکس را استفاده کنند از سایزهای سفارشی برای تولید کانکس در نظر گرفته می‌شود اما به جز این مورد حتماً تعداد افرادی که قرار است در درون کانکس قرار بگیرند نیز موضوع مهم و قابل توجهی است.

اگر که کانکس اندازه کوچک داشته باشد برای افراد با تعداد کم مناسب بوده ولی کانکس های بزرگ و سفارشی برای تعداد افراد بالا مناسب هستند البته کانکس های بزرگ که توسط شرکت ها و کارگاه های معتبر ساخته می شوند به عنوان یک کانکس استاندارد و ایده آل به شمار می‌روند اما کانکسهای کوچک عموماً از نظر کیفیتی در سطح پایین قرار دارند و استانداردهای لازم در آن‌ها در نظر گرفته نشده و به واسطه ی کارگاههای نامعتبر معمولاً طراحی می‌شوند و شامل خدمات پس از فروش و گارانتی نیز نمی باشد. تمامی این موارد در خرید کانتینر نیز مورد توجه باید قرار بگیرد با این تفاوت که از کانتینرها بیشتر برای انبار و قرارگیری کالاها و محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرند.

گام سوم:

پس باید انواع کانکس و کانتینر را بشناسید و با ویژگی های آنها آشنا باشید و بدانید که کاربری آن ها بسیار مهم و تعیین کننده است و حتماً باید قبل از خرید و استعلام قیمت تعیین گردیده باشد.

مشخصات فنی دقیق را استعلام نمایید و از کیفیت طراحی و ساخت کانکس و کانتینر مطمئن شوید و همچنین کنترل کیفی در هر مرحله از تولید کانکس مواردی است که بسیار حائز اهمیت بوده است.

امکانات و تجهیزات کانکس به صورت دقیق باید در قرارداد خرید کانکس ذکر گردد و استعلام قیمت به صورت تلفنی و حضوری انجام شود.

در خرید کانکس و کانتینر فقط قیمت را معیاری برای خرید در نظر نگیرید البته این موضوع بسیار مهم و تعیین کننده است اما همه چیز به قیمت وابسته نیست و موارد دیگری نظیر کیفیت مواد، مشخصات فنی، شرایط پرداخت هزینه، چگونگی موعد تولید و تحویل، فاصله مبدا و مقصد، قیمت و هزینه های ساخت کانکس و کانتینر بسیار تاثیر گذار می باشد.

شما نباید صرفاً از روی قیمت کانکس و اندازه برای خرید تصمیم گیری کنید. علاوه بر آنچه که ذکر کرده ایم در زمان خرید به شرایط پرداخت هزینه، زمان تحویل کانکس، مکان تحویل کانکس و کانتینر همچنین هزینه‌های حمل و نقل، نظارت و کنترل کیفی دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین کانکس و کانتینر را بخرید.

خرید کانکس از پیشروکانکس

اگر که هر تصمیم به خرید کانتیر و کانکس دارید می‌توانید از گروه صنعتی پیشرو کانکس استفاده کنید که توانسته است با حدود دو دهه فعالیت خود در این حوزه بهترین نمونه‌های کانکس و کانتینر را طراحی و تولید نمایند و به مشتریان خود عرضه کند و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های کانکس و کانتینر و خانه های از پیش ساخته در انواع مدلهای اداری، کارگاهی، ویلایی و غیره باشد.

پیشروکانکس تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاورد و در کارهای تولیدی خود از بهترین ایده ها و پیشنهادات استفاده کرده تا بتوانند بهترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه بدهد و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین متریال ها و مواد مصرفی می تواند سفارش مشتری را آماده و به آنها عرضه کند. آنچه که سبب تمایز پیشروکانکس با دیگر کارگاه های تولیدی شده است، کیفیت و قیمت محصولات می باشد. همانطور که در وب سایت https://pishroconex.com نیزبیان شده ، تمامی محصولات پیشروکانکس از بالاترین کیفیت ها بوده و دارای قیمت های مقرون به صرفه می باشند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس