حسین انصاری راد

حسین انصاری‌راد، نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان مدعی شده است که دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شده است!

به گزارش مشرق؛ حسین انصاری راد از متحصنین مجلس ششم در گفتگو با روزنامه آرمان مدعی شده است که دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شده است. او طی اظهاراتی نعل وارونه زده و مدعی است این ایران است که با آمریکا دشمنی داردو این مساله موجب فقیرتر شدن ملت ایران شده است.نام این نعل وارونه را که اقدامات خصمانه علیه ایران را نمی بیند، کودتا در ایران را نادیده می گیرد، هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران را، ترورها و ...چه می توان گذاشت؟
اظهارات نماینده سابق مجلس بیش از هر چیزی نمایش عریان تفکری است که حتی در شرایط کاهش سرمایه اجتماعی خود نیز دست از تحریف بر نمی دارد.

وی همچنین گفته است: تکلیف ما این نیست که با مقابله با آمریکا اساس و حیات زندگی مردم را درخطر قرار بدهیم؛انصاری راد در بخش عجیبی از گفتگوی خود اعتراف کرده است که آمریکایی ها سلطه جو هستند؛ اما باید در برابر آن ها کوتاه آمد.

سوال اینجاست که آیا اصلاح طلبان در مقابل فهم واقعیات مقاومت می کنند یا آنکه واقعا مسئولیت حفاظت منافع امریکایی را به عهده گرفته اند؟ حس مسئولیت به جمهوری اسلامی و خون شهدا را هم اگر کنار بگذاریم این افراد حتی بوی خاصی هم از غیرت و عزت ایرانی استشمام نکرده اند. مگر سابقه جنایات چند ده ساله آمریکایی‌ها اعم از قتل، کشتار، ترور، تحریم، جنگ و... برای ملت ایران قابل فراموشی است؟ برخی اصلاح طلبان بی شرمانه پیشنهاد تسلیم در برابر قلدرمآبی و زیاده خواهی آمریکا و سکوت در برابر غصب، قتل و کشتار رژیم صهیونیستی را می دهند.

نکته جالب دیگر آن است که این چهره اصلاح طلب می گوید عاملان مشکلات کشور هم اکنون بر سر کار آمده اند! این در حالی است که هم اکنون مردم و دولت رئیسی وارث هشت سال بی کفایتی دوستان انصاری راد شده اند. و البته اینکه از عمر سپری شده از استقرار نظام جمهوری اسلامی، سه هشت سال دیگر در اخیتار دولت های موسوی، هاشمی و خاتمی بوده است.

فقط در سه ماه گذشته دولت رئیسی توانسته است ۳.۵ میلیارد دلار از پول های بلوکه شده ایران را آزاد کند که دولت روحانی علی رغم ادعا، از اجرای آن ناتوان بود. از سوی دیگر واکسیناسیون مردم که دولت روحانی در آن درمانده شده بود در همین دو سه ماه رشد قابل توجهی کرد و حدود ۷۰ درصد جامعه هدف واکسینه شدند.

بخش هایی از اظهارات انصاری راد را در ادامه خواهید خواند:

*بسیاری از شخصیت‌های طراز اول جمهوری اسلامی مانند آقایان لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان در این انتخابات به دلایل نامشخص برای مردم رد صلاحیت شدند.

*هدف این بود که قدرت در اختیار یک جریان خاص قرار بگیرد کار جریان‌های دیگر را یکسره کنند تا آنچه فکر می‌کنند درست است را بدون هیچ مانعی انجام بدهند.

*واقعیت این است که در دهه‌های گذشته سیاست خارجی و داخلی ما به بن‌بست خورده است. اتفاقاتی که در انتخابات ریاست جمهوری رخ داد نشان می‌دهد که راهی که در پیش‌گرفته این به بن‌بست رسیده است.

*یکی از شعارهای اصلی ما در سیاست خارجی دشمنی با آمریکا و محو اسرائیل بود. به همین دلیل نیز هزینه‌های زیادی در این زمینه پرداخت شد. نتیجه این نوع سیاست ورزی به ارتقای اقتصادی و سیاسی ایران در مجامع بین‌المللی نینجامید. این سخن به معنای این است که نه‌تنها شعارهایی که داده می‌شد تحقق پیدا نکرد و بلکه این شعارها به ضرر کشور نیز تمام‌شده است.

*منکر این موضوع نیستم که آمریکا سالیان زیادی در این کشور سلطه‌جویی کرده و از منابع کشور سوءاستفاده کرده است. آمریکا مسبب کودتای ۲۸ مرداد در ایران بود. آمریکا یک دولت سلطه‌جو است؛ درگذشته بوده و امروز هم هست. با این‌ وجود تکلیف ما این نیست که با مقابله با آمریکا اساس و حیات زندگی مردم را درخطر قرار بدهیم.

*قرار بود ایران اسلامی کانون معنویت، اخلاق و دموکراسی باشد. اسلام نیز در چارچوب آزادی زنده است. کسانی که برداشتی جز این دارند اشتباه می‌کنند. شکنجه در چارچوب اسلام رحمانی جایگاهی ندارد. پیامبر اسلام پس از فتح مکه خانه ابوسفیان را که دشمن اصلی ایشان بود خانه امن قرارداد و اجازه نداد کسی به خانه وی تعدی و تعرض کند. جنگ‌هایی که پیامبر اسلام انجام داده‌اند همگی دفاعی است و ایشان هیچ‌گاه دستور حمله و یا آغاز جنگی را صادر نکردند.

*اگر قرار است وضعیت مردم تغییر کند باید استراتژی‌هایی که در سال‌های اخیر توسط جمهوری اسلامی مورد استفاده قرارگرفته تغییر کند.

*کسانی که امروز در مناصب مختلف کشور حضور دارند طرفدار همان سیاست‌هایی هستند که در چهل سال گذشته امتحان خود را پس داده و مسبب وضعیت موجود جامعه بوده است. نتیجه ادامه این سیاست‌ها این است که امروز مردم ایران با بحران‌ها و ابر بحران‌های متعددی مواجه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 160
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    65 38
    کار ..... برای ارباب است، اسلاحتلبان نوکر آمریکا هستن
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      33 33
      اظهارات این ... ما را به یاد محمود عباس فلسطینی می اندازد! اگر امثال وی در کشور ایران صاحب حکومت بودند، به گمانم صهیون ها به خود جرأت می دادند که مساکن شهرهای کشور ما را هم مثل سرزمین های اشغالی برای ساختن شهرک های صهیونی نشین تخریب کنند!
    • حاج جواد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      4 5
      تو هم
    • حسین IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      12 1
      اینکه آقایون چپی یا راستی ، بعد از چند سال مدیریت ایران و سعی و خطا کردن هنوز نفهمیدن باید کشور در دست نخبگان و شایستگان باشه خیلی خیلی خیلی فاجعه هست !
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      13 8
      اینقدر زور نزن منفی فیک بدی نوچه اصلاحطلب
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 1
      آره. ما بدجور جنگ طلبیم. آخر این ما بودیم که در آمریکا کودتا کردیم. این ما بودیم که یک دیکتاتوری بزرگ در آمریکا درست کردیم. این ما بودیم که حق توحش از آمریکا گرفتیم. این ما بودیم که آمریکا را تبدیل به خام فروش نفت کردیم. این ما بودیم که حق کاپیتولاسیون در آمریکا برقرار کردیم. این ما بودیم که به آمریکا دستور دادیم هواپیماهای ما را بخرد و به نیابت از ما برود با شوروی و یا شورشیان ظفار بجنگند و صدها کشته بدهد. این ما بودیم که بی اجازه و اطلاع مقامات آمریکا هواپیماهای آنها را برای بمباران ویتنام می بردیم. این ما بودیم که فرهنگمان را بر آمریکا تحمیل کردیم. این ما بودیم که وقتی شاه آمریکا در خال قتل عام مردمش بود از او حمایت کردیم. این ما بودیم که بعد از انقلاب آمریکا از تجزیه طلبان آمریکایی حمایت اطلاعاتی و مالی و تسلیحاتی کردیم. این ما بودیم که صدام را به حمله به آمریکا تشویق کرده و از او حمایت کردیم. این ما بودیم که قرارداد الجزایر را تبدیل به کاغذ پاره کردیم. این ما بودیم که سلاح شیمیایی به صدام دادیم و همه نوع حمایت اطلاعاتی و مالی از او به عمل آوردیم و حتی خلبانان عراقی را با ناوهایمان نجات می دادیم. این ما بودیم که ناوهایمان را به خلیج مکزیک فرستادیم و هواپیماهای مسافری آمریکا را هدف قرار دادیم. این ما بودیم که آمریکا را زیر شدید ترین تحریمهای فلج کننده قرار دادیم. این ما بودیم که بمب اتمی خودمان داشتیم اما آمریکا را به دلیل داشتن برنامه صلح آمیز اتی مجازات کردیم. این ما بودیم که هر روز آمریکا را تهدید کردیم. این ما بودیم که با تاسیس شبکه های متعدد ماهواره ای به امنیت و فرهنگ آمریکا حمله کردیم. این ما بودیم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آن کشور فتنه راه انداختیم. این ما بودیم که به آمریکا دستور دادیم دستاورد دانشمندانش را بتن ریزی کند. این ما بودیم که خودمان برجام را بر آمریکا تحمیل کرده و خودمان هم نقض کردیم. و.. می بینید ما چقدر بد هستیم؟ آمریکایی های بیجاره در کشورشان نشسته بودند و ما رفته ایم آن طرف کره زمین اینهمه ظلم به آنها کردیم و هنوز هم دست از سرشان بر نمی داریم! تازه پرچم آمریکا را هم آتش می زنیم! البته که نشان دادیم دوستی طلب نیستیم! این جنگ را آمریکا شروع کرده و ما فقط در حال دفاع هستیم.
    • حجت MD ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      همه باید بدانیم اگر واژگون شدیم اگر ... شدیم این می شویم این نمونه خوبی برای ... شدن برای کفر و شیطان و فریب و دروغ و دوری از فهم و درک صحیح و دوری از قران و ائمه و شهدا و امام و همه اموزه های پیامبران و همه چیز های خوب و چنگ زدن به همه چیزهای شیطانی
    • سعید MD ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      2 3
      این حرفهای ارمان شیطان صفت است که از حلقوم این رفیق گرمابه شیطان زده می شود
    • حجت MD ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 1
      اصلا جای تعجب نیست که مگه میشه انسان به اینجا برسد بله انسان می تواند بل هم اضل شود
    • حجت MD ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      2 0
      لطفا کسی توضیح دهد اگر شیطان می خواست در این رابطه حرفی بزند غیر از این حرفها می گفت
    • حجت MD ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 1
      لطفا کسی توضیح دهد اگر شیطان می خواست در این رابطه حرفی بزند غیر از این حرفها می گفت
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 0
      نخبه متعهد نیاز هست نه نخبه منافق هر چند عده ای دنیا طلب نخبگان متعهد را عقب میزنند
  • عبدالله مومن IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    41 40
    حتما حسابهای بانکی این جماعت را یک نگاهی باید بکنیم.
    • هادی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      11 23
      اگه به نماینده ها حقوق اداره کار رو بدن سر ماه ول میکنن میرن. چشاتو باز کن
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      7 2
      این لیبزال سرمایه دارها ( لیبرال مسلمانان - مسلمان التقاطی ) از اول انقلاب حافظ منافع کدخداشون و علیه منافع ملی و مردم بودن تا الان . مسئول وضعیت موجود رو خودشون نمیدونن کدخدا رو هم نمیدونن چون به مکتب شون لطمه میخوره .
    • PL ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      6 0
      ربطی نداره اگر میخواید مطمین بشید سری به حسابها بزنید
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    22 28
    زدی جاده خاکی!(سلطه جو عارتگر اشعالگر،ظالم،کافر،منافق وفاسد)دشمن (خدا،مسلمین،مردم جهان،طبیعت،انسانیت،اخلاق وتو) هست،بعد تو دشمن را تعظیم میکنی!...
    • داد IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      6 3
      این اقای راد همراد روحانی است حیف از ان لباس
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 2
      ایران است که آمریکا را مدیریت میکنه . اذیتتان کرده و از لانه بیرون اومدین
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    20 26
    خب این موضوع رو باید از این زاویه بررسی کرد که از چه دیدگاهی به ضرر ما تموم شده؟ از دیدگاهی که این فعال اصلاحطلب دارند به قضیه نگاه میکنند مبارزات تمام اولیای الهی با ظلم و جور و نفاق و فساد و فحشا و ... به ضررشون تموم شده. از دیدگاه ایشون پیامبر و یارانش در ماجرای شعب ابی طالب از اول تا آخر متضرر شدند. موسی باید در دستگاه فرعون به عنوان پسرخوانده فرعون باقی میموند و شاید وارث تاج و تخت هم میشد. عیسی هم باید با رهبران یهود کنار میومد و خودشم میشد یکی از بزرگان یهود ..... جالب اینه که ایشون مثلا روحانی هستند و این چیزا رو بهتر از ما بلدند.
    • بنده خدا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      8 2
      آفرین. دقیقا همینه. امثال اینها فکر میکنن با مقاومت نکردن و تسلیم شدن میتونن به رفاه دنیوی برسن. اولا وضعیت مردم تو کشورهای صنعتی که تو رفاه مردم خودشون هم موندن اینو نمیگه. ثانیا اگه هدف آفرینش فقط خوردن و رفاه دنیوی بدون تعالی و کمال باشه که حیوانات رو قبلا خدا آفریده بود و نیازی به انسان نبود. هدف آفرینش انسان تقرب به خداست نه برخورداری از لذتهای دنیا. اگه به دستورات خدا کامل و نه گزینشی عمل کنیم قطعا به رفاه دنیوی هم میرسیم و اگه بخواییم هر جا خواستیم مثل اصلاح طلبها زیرآبی بریم و به سلطه گرها باج بدیم قطعا به رفاه دنیوی هم در دراز مدت نمیرسیم همونطور که تو دوره روحانی باج دادیم و به رفاه هم نرسیدیم
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    16 19
    حالا بگو ببینین چند از خانواده،فک وفامیل وخودیهایت،آمریکا وجاهایی دیگه هستند وه تعظیم میکنی کاری بهتون نداشته باشند
  • ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    15 30
    منافق بهترین لقبی هست که خدا به اینها داده.آیا مصر که ننگ سازش با اشغالگران رو بجان خرید و متحد شیطان بزرگه وضعش از ایران امروز بهتره؟مصریها حسرت ایران رو میخورند.هر کمکاری هم بوده دست همین منافقین بوده برای تسلیم ایران.فتح مکه رو مثال میزنند! قبلش پیامبر با کفار و مشرکین جنگها داشته و وقتی قدرت اسلام زیاد شد کفار قبول کردند به مسلمانان در فتح مکه تعدی نکنند.آیا آمریکا و دشمنان ایران بقول امام آدم شده اند و قصد تعدی ندارند؟!
  • ناشناس IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    10 27
    مشرق قبول دارم هرکه سیاست مداربود ضدمنافع ملی صحبت کردبایدرسواش کردولی این چه جایگاهی توی افکارعمومی داره که نظرشوانتشارمیدین ?
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      13 3
      صفحه اول روزنامه آرمان را ببینی متوجه میشی
    • وطن پرست DE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      8 7
      الان دیگه کسی روزنامه نمی خونه چه برسه به روزنامه آرمان. دارید با دشمن فرضی می جنگید :)))
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      چیزی که مطرح نیست رو وقتی مطرح کنی در حقیقت مطرحش کردی.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    18 9
    کوتاه آمدن با تعظیم کردن متفاوت است.
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      15 25
      ۸ سال کوتاه آمدن دولت تحقیر امید در برابر آمریکا رو هم دیدیم جز نکبت و گرانی و عقب ماندگی چیزی عاید مردم و کشور نشد
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    11 17
    لعنت بر نفاق ومنافق آری دشمنی آمریکا کمتر از اصلاح طلبان اختلاسگر هست کسانی که پدر مردم را در آوردند
    • حسین IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      2 2
      اصلاح طلب منافق با امریکا سر میز مزاکره میشینه چرا دولت اصول گرای جدید راه روحانی منافق ادامه میده
  • سرباز IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 20
    به نظر شما مصداق آدم!! درباری که میتواند باشد؟
  • دانا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 9
    متاسفم برای ایشون..
  • ... IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 3
    عجب...
  • داود IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 29
    قلبا ناراحت شدم از این همه وقاحت
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      حق داری .
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 19
    آقای انصاری راد قرآن هم می خوانند پیشنهاد این است با دقت مدتی در قرآن تدبر نمایند و عقایدشان را بر کتاب نور وهدایت عرضه دارند تا بدانند کجای
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 16
    لیبرالها باورهای یهودی دارند،خود را از سایرین برتر میدانند،جان و مال دیگران برای آنها هیچ حرمتی ندارد،براحتی دروغ میگویند
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    19 2
    فقط اگر در ایران مسولین را کنترل کننند که اینها دزدی و اختلاس نکنند همه چیز درست میشه
  • !! IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    7 9
    ذلیل !!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 7
    خیلی. .....
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    7 25
    خدایااااااا ... دنیا واقعا ارزش داره که اینجوری آخرتتو تباه کنی؟
  • مسعود دیپلمات IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 9
    توصیه من به این ... و همچنین دولت کریمه این است که به این آیه مبارکه توجه فرمایند: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ ، بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ، وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ، إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ ﴿۵۱﴾ وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ، وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ، ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ ﴿۱۱۳﴾ خداوند در این آیه سخنی از کفار به میان نیاورده است. این یعنی که یهود و نصارا حتی از کفار هم بدتر هستند. بله : بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ، یعنی اروپا و آمریکا و یهود دوستان یکدیگر و اعضاء یک پیکرند آنها دوستار شما نیستند.
    • حسن زاده IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 0
      استاد شرمنده جسارت نباشه فعلا اون همه کشورهای پیشرفته هم قدرت اقتصادی برتری و هم قدرت نظامی و هم اعتلاف برتر دارند آیا در این شرایط بهتر نیس ما در اسلام اصل تقیه در دشمنی رو در پیش بگیریم وقتی که مملکت ثبات و قدرت اقتصادی متزلزلی داره آشکارا دشمنی کردن به ضرر کشور هست
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    6 23
    یه سوال از آقای انصاری داشتم،اگه درزمان امام حسین علیه السلام بودی چه توصیه ای به ایشان میکردی؟
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      جوابش اینست از قیاست خنده امد خلق را گرفتی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 18
    کلا اصلاح طلبان مثل نقش منفی فیلمها قیافشون ذاتشون نشون میده
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    19 7
    درود بر شرف انصاری فرد
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 2
      معلوم شرف انصاری راد هم مثل شرف خودت هست
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 7
    متاسفم
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    5 20
    قرآن بخون
  • محمد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    4 18
    مدافعین آمریکا (شیطان بزرگ) مامورینی هستند که خودشان را بخواب زده اند و هیچوقت بیدار نمی شوند عاقبت دوستان آمریکا این است : - افغانستان - مصر - عربستان و....
  • سعیدی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    4 12
    اثر مال حرام
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    18 4
    خب درست میگه
  • کیوان IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    12 11
    درود به شرفش
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 3
      از نداشته هاتون نگید
  • علیرضا IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 17
    باسلام؛چرایکباربرای همیشه اعمال واقدامات امریکاچه درملت خودش وچه درعرصه بین الملل رامنطبق برآیات الهی درقرآن مجید،نمی سنجیدتاهرفردحقیقی وحقوقی درمیهن عزیزمان، ایران اسلامی،بداندوبفهمدهرنوع دفاع یابی طرفی نسبت به امریکاازمنظرالهی درچه جایگاهی قرارمیگیرد؟!
  • شاهد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 11
    آخه... : اول اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود سخن امام ره است . دوم اینکه اگر امام و انقلاب امام نبود جنابعالی و امثالهم الان نهایتا تو محله تون ی مسجد داشتی و پیش نماز بودی .این همه پست و مقام و مجلس و تو خواب هم نمی دیدید.شماها ترسو های بزدلی بیش نیستید پس ساکت شید لطفا . . . . . .
    • روشنفکر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 2
      کم عاقل باشید و به فکر وطن،اقای انصاری حقیقت را میگویند
  • محمد IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    18 1
    درود بر شرف همه انسانهایی که به هر طریقی به وطن خدمتی داشته اند
  • ترابیان IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 3
    ننگ بر هرچه افساد طلب ................ هر موقع مملکت دست این...های افساد طلب... افتاد مملکت رو هوا رفت ...
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    4 3
    دشمنی اونا دارن یا ما .اصلا می دونی یا واقعا کم دانشی برو بخون فلسفه صهیون از جامعه جهانی چه توقعی دارد.ما باید نوکر ۲ میلیون صهیون باشیم تا از ما راضی بشن.
  • محمدرضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 4
    اصلاح طلب یعنی دنیا طلب عاشق دنیا دشمن حق طلبی این اقا حالش خوب نیست از حرفاش معلوم است
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    چی بگم
  • احمد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 2
    یاد سخنان مرحوم دکتر شریعتی می افتادم که گفته اند غرب گرایی وغرب زدگی ویژه قشر خاصی از جامعه نیست مثلا" تحصیل کرده های غرب ،بلکه مرعوب شدن وشیفته شدن دو صفت از غرب گراها است که با توهم باینکه اگر مثل آنها رفتار کنیم متمدن میشویم (شیفته شدها) وعده ای هم که خوی نوکر صفتی ورفاه زدگی وذلت پذیری دارند معتقدند که غرب قدرت است وبا این قدرت نمی شود مقابله کرد (غرب گراها) . پس ثابت شده که دشمنان این مملکت در میان تمام اقشار بعید نیست که جیره خوار وجاده صاف کن داردند . ننگشان باد
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 1
    احسنت
  • م IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    آقا نعل وارونه یعنی چه
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 2
    واقعا شرافت و انصاف و غیرت مردانگی و صداقت و دین مداری و خدا باوری خیلی خوب است که تو فاقد این ویزگی هستی . همه می دانند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این آمریکا بوده که برای براندازی نظام اسلامی مان مبادرت به ترور و تخریب و تهدید و جنگ و خونریزی و تهاجم نظامی و تحریم های غیر قانونی و ضد بشریت و دهها موارد غیر انسانی بوجود آورده است و هنوز که هنوز است لحظه ای از سرنگونی این نظام درنگ نمی کند و تمام دنیا را با دارا بودن امپراطوری رسانه به طور شبانه روزی بر علیه این کشور شورانده و بدبینی ایجاد می کند . و در رابطه با مسئله کرونا حتی مانع از کمک های انساندوستانه مجامع بین المللی گردید و در مورد برجام دنیا شاهد است که این آمریکا بوده که از برجام ناجوانمردانه خارج شد و همه موازین جامعه جهانی را نادیده گرفت و مرتکب تخلف شد و ده ها موارد دیگر . چگونه میتوان با یک سو نگری به این نظام اتهام نا صواب وارد ساخت .
  • اصغر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 9
    فبل از شروع جنگ ایران وعراق تنها کشوری که تحرکات نظامی عراق را در مرزها به ایران گزارش داد همین آمریکا بود
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 0
      خخخخخخخخخخح
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 1
      تنها کشوری که خلبانان عراقی را در خلیج فارس نجات می داد همین آمریکا بود. ضمنا عشایر و مرز نشینان خودمان داشتند تانکهای عراقی را پشتمرزها می دیدند اما بنی صدر که جاسوس همین آمریکای عزیزتان بود می گفت شوخی است و صدام حمله نمی کند.
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      بی سواد آمریکا نقشه مناطق عملیاتی ایران را به صدام میداد و در سفارتش طرح تجزیه ایران را داشت صدام چند ماه در مرزها شرارت میکرد وب صدر بی کفایت نظاره و دستور تخلیه پادگانهای ارتش را میداد برو ببین شهید شیرودی چطور از دستور بنی صدر در تخلیه پادگان و پایگاهشان به عراقیها سرپیچی میکنه و با کمک همرزمانش پادگان رو اگر اشتباه نکنم ابوذر باشه حفظ میکنن
  • علی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 4
    انصاری فر درست میگه ؟؟
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    خب مشکل برای مردم هست
  • محمد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 2
    اگر زندگی به وطن فروشی وظالم پروری بود نیاری نبود با صدام وداعش بجنگیم واین همه شهید بدیم پس جواب خون شهدا را کی میده
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    مثل زمان حضرت علی که هواداران کوتاه آمدند و معاویه حاکم شد . اما ما اهل کوفه نیستیم . علی تنها بماند
  • مهدی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    بابد به این گفت که توجیه شاه هان قاجار و پهلوی در کوتاه آمدن در مقابل انگلیس و آمریکا هم همین استدلال بودواستدلال گاوهای شیشمن شیرده بزدل هم همینه بهتراست نشان ائمه راازسرت برداری
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 1
    اخلاق و معنویت . امام را قبول داری . نظر امام در باره آمریکا و اسرائیل را چطور .
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    من که اصلا روزنامه نمیخرم روزنامه آرمان را هم تا حالا ندیدم فکر نکن من که خربزه آبه
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    من که پولم خرج روزنامه نمیکنم روزنامه آرمان هم که تا حالا ندیدم فکر نون کن که خربزه آبه
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    متاسفم
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 1
    بقول مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی که باعث پیشرفت ها و دگرگونی بزرگی در کشورش شده در جواب احمدبی نژاد برای دشمنی با امریکا گفت امریکا گاو شیر دهی است که ما از پستانش شیر می دوشیم و شما به شاخش جسبیدید و ضربه می خورید.
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      به مالزی و کره و امثالهم تکنولوژی داده شد و بازار فروش که کمونیست نشن مالزی مسلمان هم آنقدر از اسراییل دور هست و غرق در رفاه که خطری برا اسراییل نیست مالزی غیرت داره به کشورهای مخالف اسراییل و فلسطینیان کمک کنه
  • حرف حساب IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 0
    چپ و راست نداره
  • reza IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    البته بنده با حرفهای این شخص که متاسفانه در کسوت روحانیت هم است مخالف میباشم ولی نطام جمهوری اسلامی میتوانست بهتر از این عمل کند و به جای شعار مرگ بر اسراییل با پنبه سر رژیم منحوس اسراییل را ببرد و با اتحاد بین کشورهای اسلامی و عربی و عده ای از کشورهای دیگر اسراییل را از طریق سازمان ملل محدود سازد
    • حیدر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      ازنظر منافق هایی مثل انصاری راد امام حسین هم جنگ طلب بود
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    مثل اینکه شیطان رجیم است
  • ناشناس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 1
    آقای انصاری راد دقیقن درست فرمود
  • خسرو IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    در مدت کوتاه سه ماهه آقای رئیسی خیلی از گند کاریهای سه دهه اصلاحاتچی ها را تقریبا صاف و دارد مملکت را بدون التماس به غرب سرو سامان میدهد آقایان میبینند میشود بدون رانت و ویژه خواری و کرنش در برابر غرب کار کرد هوس کرده اند هنوز نرفته برگردند و دو باره کارهای ناتمام خودشان را تمام کنند و به هر صورت پیام میدهند از ناطق نوری کمک بگیرید و از فلانی ها کمک‌ بگیرید تا با آمدن آنها جلو محاکمات در گمرک و بانکها و پتروشیمی و اصل ۴۴ و ........ را بگیرند مردم ایندفعه گول شما را نخواهند خورد
  • میمنت IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    استغفرالله
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    مردم با هیچ کس دشمن نیستن!
  • ملت IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    خاک
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    آقای انصاری راد هر گز به عقلت و وجدانت مراجعه نکردی آنچه که ترا به سمت عاقبت به خیری هدایت می کند استفاده از عقل و وجدان است که ایمان هم با استفاده از اینها بدست می آید ....
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    لطفا کاسه داغتر از آش نباشید این بنده خدا بی ربط نگفته است.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    اینکه دعا می کنیم خدا آخر وعاقبتمان را بخیر کن به خاطر اینه که آخر شر نشیم .این آخر شراست
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    با این ریش سفید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 1
    بسیاری از شخصیت‌هامانند آقایان لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان.. !!!!!! بنده خدا خواب تشریف دارید. دوران چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا خیلی وقته تموم شده. بیدار شید لطفا !!!!!!
  • احمد IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    عدم سازش با آمریکا باعث فشار جهانی برعلیه ما شده است اما بدنبال استقلال خواهی بایستی واقعا راه استقلال را گرفت و به وابستگی ها پایان داد که در این صورت قطعا موفقیت حاصل خواهد شد اما تا حالا حزب الله گفته عدم سازش با آمریکا اما اصلاح طلبان خلاف آن راه را میروند لذا دوگانگی بوجود میاد و باعث مشکل میشود
  • علی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 0
    مردم دنیاوازادیخواه ها بخاطر تمام(غارتها،اشغال،ظلم،خیانت،برعلیه استکبارند
  • ایرااااااااااااااااااانی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    قبلاً اجنبی و بیگانه و دشمن داشتیم زبان‌شون هم بیگانه بود، الان دشمنان اصلی‌مون فارسی زبان هستند!!! اصلاح‌طلبان وطن‌فروش‌های ایران اینترنشنال و من و تو و.....
  • پیمان کاردان IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    سیاستمداران ما باید سیاس باشند و در خدمت منافع ملت و وطن باشند
  • محمد IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 0
    آخرمسئله فقط دوچیز است.یا جنگ ،یاسازش .امیدوارم سازش بعد جنگ نباشدکه خدا آن روز ،را نیاوردکه ذلت است وبس.
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 1
      بعد جنگ اسراییلی نیست که بخواد سازش کنه پس این اسراییله که باید ظلم به مردم نکنه
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 2
    اصلاح طلبان سالهاست سر تعظیم در برابر ابلیس فرود اوردن این‌که امریکلست این قماش منافق ازکفار هم بدترند
  • اکبر تاجی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 2
    سلام بر همگی . پنجاه کشور عربی اسلامی وجود دارند که با اسرائیل صلح کردن .چرا ما دشمنی کنیم
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 1
      اهمیتش در همین فرق است . چرا نمیفهمی . از ابتدا با انقلاب ما هم موافق نبودند . زمان صدام یادت رفت که رجوی خیانت میکرد . بعدش این تعداد کشورهای عرب. را از کجا آوردی. . دروغ هر چه بزرگتر باورش بیشتر . درسته ؟
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 1
      در برابر دشمن تسلیم نمیشن شده آسایش و ارمششو بگیریم مقاومت میکنیم که اجرش هم تراز شهادت و جهاد در راه خداست به گفته امام و شهید سلیمانی ملتی که امام حسین (ع) را دارد شکست ندارد و شهادت در راه خدا هم پیروزیست
  • US ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    خدایا این اصلاح طلب ها چه بر سر این مملکت آوردن. خدایا ما رو از شر بعضی از اونا راحت کن
  • اکبر تاجی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 0
    اگر اونای که پست و مقامی دارن سالم باشن کمتر دزدی کنند.موقع دزدی هم انصاف رعایت کنند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    ارزودلار بهردلیل که بالا برود-اگر درمملکت شرایط لازم نطامی،سیاسی،اقتصادی....وجود داشته،تحریم وافزایش ارز،تاثیر چندانی نباید درکشوری داشته باشد،شرایط حداقلی لازم-۱-افشا،مبارزه وحذف قاطع،سریع،صریح،بدون اغماض...حداقل۹۰درصدی با انواع فساد
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      چه اشکالی داره بجای ریال و....از ارز ودلاروطلا استفاده بشه
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    تاسف داره این گفتار
  • مجتبی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    عجب اینجا هم کامنت گذارامون مثل البانی ازدم درو میکنن خسته نباشید برادران دلاور یکی در میون کامنت بذارید که ما شک نکنیم
  • بنده خدا IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 1
    کسی که نخواد چیزی رو ببینه نمیبینه. میگه مسبب وضعیت موجود جامعه سیاستهای چهل سال گذشته است. جنگ هم جز ۴۰ سال هست. یعنی ایشون معتقده باید مقابل صدام هم تسلیم میشدیم و سیاست دفاع از کشور اشتباه بوده!!!!! باید به ایشون گفت هر جا واقعا مقاومت کردیم نتیجه گرفتیم و هر جا شما و دوستان شما وا دادن کشور به عقب رفت. وضعیت امروز جامعه نتیجه تفکرات مزخرف و غربزده امثال شماست
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 0
    ارزودلار زمان احمدنژادار۷۰۰تومان به۷هزارتومان رسیدونفت به۱۴۰دلار رسبد،زمان روحانی از۳هزارتومان به۳۰هزارتومان رسیدونفت به۳۰دلاریعنی ارز تقریبا۱۰برابرولی کالاها دوره های احمدنژاد وروحانی به ۲۰برابر رسیده ولی بخاطرنادانی،شیفتگی به استکبار،خیانت،جاسوسی،نجومیبگیری زمان روحانی ارز افزایشی بوده ونفت کاهشی!؟وعلت اصلی تمام مشکلات وناهنجاریهارانت ارزدولتی،انواع فساد،امتیاز،سهمیه،رانت اطلاعاتی،بی عدالتی،غارت،....
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      زمان احمدی نژاد دلار 1200 بود شد 3000 و نفت هم گرانتر از الان و دلار و کالا هم وارد کشور میشد تا یکی دوسال آخر که این داخلی ها غربگدا در جواب چه میخواهید اوباما گرا تحریم دلار و بانکی دادن که هنوز گرفتارشیم به خیالشان با برجامی درست میشود و این غربگدا خودشان قهرمان در نظر مردم جا زنند
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      اصلا حالا که آمریکا با استفاده ازتحریم ودلارش که میخواد به ایران ضربه بزنه،چرا ما خودمان واردات،صادرات ..را تحریم کنیم وکشور به بهترین نحوبصورت داخلی چرخش اقتصادی داشته باشه وبجای ریال،دلار درنظر گرفته شود!،
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      چرا در وغ میبافی. ،،،
  • FR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 1
    خب الان هم جمهوری اسلامی اقداماتش دفاعی ست مگر ما به جایی حمله کرده ایم فقط اجازه نداده ایم که امریکا هر غلطی را بتواند بکند
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      امریکا هر کاری خواسته انجام داده است اقتصاد کشور را به ورطه ورشکستگی کشانده است ایران هراسی نموده و عربستان را مثل گاو میدوشدسوریه را ویران کرد عراق را ویران کرد افغانستان را ویران کرد رابطه اسرائیل با کشورهای عربی را بهبود بخشید طوری که به عراق دستور داد پول ایران را نده هیچ کاری نمیتواند بکند و .... دیگه چی میخواست انجام بدهد که نکرده است ایا منتظرید ایران را نیز سوریه کند؟
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      جنگ بعدی به امید خدا اسراییل ویران میشه
  • عباس خسروی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    سلام، من واقعاً موندم اینها تو کله شون چی هست؟ ولی هر چی هست به لعنت خدا نمی ارزد. آمریکایی ها اینقدر شرف دارند که خط قرمزهای کشورشون را حفظ کنند این جماعت اینقدر بی.... که فکر کنم آمریکایی ها هم از اینکه این جماعت خائن طرفدار آنها هستند خجالت بکشند.
  • نکیسا DE ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    چرا مزخرف میگید ، آخرش چه ؟ میدانم شما نه صداقتش را دارید و نه شجاعت انتشار این نوشته را ولی جهت اطلاع با استدلال شما هیچ بیگانه ای به اندازه اعراب در کشور ما جنایت نکرد
  • حیدر صالح IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    این نوع تفکر کفن نشود وطن وطن نمی شود
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    مرد کوچک هذیان می گوید
  • ...تو روح امریکا IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 1
    مشرق این عتیقه رو از کجا پیداش کردی؟ خخخخ
  • هادی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    2 1
    خدا به عمرت اضافه کنه
  • US ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    چ خوب و علنی نقاب برداشتی
  • سید۲ IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    جناب انصاری : شما با این افکار به اصطلاح روشن فکرانه ، و در باطن غرب زده و واداده ، مسلما و بطور قطع بیقین در دوران رژیم طاغوت طرفدار آن بوده اید .
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    واقعا باید امثال این... محاکمه شوند.
  • امیررضا IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    سلام. فقط این یه تیکه اش: (اسلام نیز در چارچوب آزادی زنده است.) بنده خدا نمیتونه صریح بگه زنده باد لیبرالیسم از اسلام وهمه چی مایه میذاره. خیلی بایدحواسمون به امثال اینا باشه. ممنونم
  • داوود IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 2
    اگه اصلاح طلبها مرد بودن وقتی نتانیاهوی اسرائیلی گفت اصلاح طلبها امید ما هستن برای سقوط نظام ، باید خودکشی می کردن، هیچ مردی توی اصلاح طلبها نیست فقط مثل کلاغ قارقار می کنن، نمونه بارزش نوری زاد ، دیدید بعد از آزادی از زندان چه فیلمی بازی کرد؟؟ نظام باید کاری کنه که اینا فقط قارقار کنن و از امور اجرایی و تصمیم گیری دور باشن، عزیزم قارقار کن فقط بگو و تکرار کن قار،،،،قار،،،،
  • ‌مرتصی IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    بالخره پیداشد
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 2
    ایشون چقدر جاهل هست. نمی بینه که با تیغ اسراییل چطور دارند از گاو شیرده عربستان هرچی داره رو می گیرند. مگه رضا شاه و محمد رضا مرگ بر اسراییل می گفت که نود درصد پول نفت رو بهشون نمی دادند.حتی حاضر به دادن پنجاه در صد پول نفت به مصدق نشدن و سرنگونش کردن.به ازای هر دلار نفتی هم که به محمد رضا می فروختن، دو دولار سلاح بهش می فروختن.تا بشه ژاندارم مجانیشون. این بابا چقدر جاهله.
  • حجت MD ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    این حرفها از هر گناهی بدتر است
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    هرچه زمان می گذرد ماهیت این افراد مشخص تر می شود این ها هم سفره های لیبرال های وطن فروش هستند که مدتی پشت نقاب مبارزه پنهان شدن پرده ها فرو می افتد و چهره مزوّران آشکار می شود
  • کامران IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    آمریکا و اسراییل نقشه نابودی ایران را دارند آنها حتی نوکرهای خود در ایران را نیز حفظ نمیکنند چون ذات دشمن این است.با بنده غرب بودن چیزی عایدتان نمیشود.
  • علوی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 1
    من با اینها زیاد برخورد داشتم اولین خصوصیات اینها اینه که قرآن نمی خوانند و با قرآن غریبه هستند. دومین خصوصیت اینها اینه که بریا امام حسین گریه نمی کنند. بائر نمی کنید هر دو مورد را بررسی کنید.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    آمریکاخطرناکترین سیستم جهان برای غارت ونابودی کل دنیا طراحی شده-
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    زمان پیامبران وامامان همینها بوده اند که دشمن اصلی پیامبران،امامان ومردم بوده اند برای منافع شخصی وگروهی خودشان
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    زمان پیامبران وامامان همینها بوده اند که دشمن اصلی پیامبران،امامان ومردم بوده اند برای منافع شخصی وگروهی خودشان
  • علی خوش روان DE ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    انچه مردم را فقیر کرده است بی تدبیری !! اختلاسها !! ویژه خواریها !! ودست کردن مداوم دولت در جیب مردم است !!!!
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 1
    انصاری درست میگه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    ازتو وامثال توکه جیره بگیر ملکه وغرب هستی جز نوکری وسرسپردگی خیانت وطن فروشی انتظاردیگری نیست
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    الا ای حضرت انصاری راد __ چرا عزت بدست خویش برباد __ دهیم آنگه به اوهام دل کنیم شاد __ نماند چاره ای جز آه و فریاد ؟ !
  • مهدی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    خدا لعنت کند این دنیا طلبان را
  • mahdi IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    خدا لعنت کند این دنیا طلبان را ، پیامبر بزرگ اسلام هم لعنت شان کرده است. اگر بنا به این حرف های مزخرف بود که پیامبر هم در شرایط تحریم تسلیم میشد، چرا به فکر زندگی مردم نبود؟
  • مهدی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    ... های آلبانی و عمله ...منافق ریختن برای منفی زدن ، زور زیادی میزنی ... خخخخخخخخ
  • كريم IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    بدبخت، تعظيم فقط شايسته ذات ِ حق تعالي است و بس.... بدان كه امثال تو نمي توانند چهره آمريكا را براي ما ايراني ها بزك كنند. ننگتان باد
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    چرا در مسایل راهبردی و اساسی کشور از ظرفیت همه پرسی قانون اساسی استفاده نمیشود ؟
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    هرکشوری قدرتمند باشد سلطه جو میشود کشور ما هم در زمان قدیم امپراطوری بود و مثل آمریکا میخواست بر تمام دنیا مسلط باشد این کار از خصوصیات قدرت میباشد.
  • ممد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    برنده جنگ ایران و امریکا همین چین و روسیه هستند که دارند این همه منفعت میبرند
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    از اینها تو بازار سه تاش رو صد تومن میگیرن تابستون میدن یارو خیلی خیلی تو خونه مونده آفتاب زده شده
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    مسئله اصلی ایران،داخلی هست که اگر حل شوند به راحتی میتواند جلوی عارت تحریمها ودشمنان را بگیرد
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    در كل سخنان اقاى انصارى راد قابل تأمل است ديدگاه حزبى و گروهى اش ارزشى ندارد
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    عجب تواضعی بی بی سی هم خاک شد چقدر قراراست زنده بمانی؟
  • معلم IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    موهاتو در آسیاب غربی ها سفید کردی و الا سن و سالی نداری مثل یه بچه حرف می زنی ، شعور کیلویی چند؟؟؟
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      0 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی معلم عزیز ، از آنجا که مردم شریف همیشه چشم امیدبه معلمین بزرگوار دوخته اند که با رفتار و گفتار محبت آمیز خود به فرزندانشان خوشگوئی و رفتار کریمانه را بیاموزند از جنابعالی که شخص شریفی هستید و شغل پیامبران را دارید انتظار می رود که سخنان تحقیر آمیز در مورد دیگران بکار نبرید .خدا ی تعالی خیرتان بدهد و موفقتان دارد . سخن تا توانی بنرمی بگو __ سپس حسن رفتار زمردم بجو . ان شاءالله موفق و مؤید و سربلند باشید . با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    دلار ها کجاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس