سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: نتیجه انتخابات آمریکا هیچ تفاوتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سردار «رسول سنایی‌راد»، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: نتیجه انتخابات آمریکا با تأخیر نسبت به گذشته اعلام خواهد شد، انتخابات آمریکا با چالش‌های انتخاباتی ناشی از نوع برگزاری انتخابات و موضع نامزدها نسبت به سلامت انتخابات مواجه است و از این رو احتمال اعلام نتیجه به موقع متصور نیست.

بیشتر بخوانید:

نتیجه انتخابات آمریکا چه زمانی معلوم می‌شود؟

وی افزود: یک بخش این چالش ها، بزرگ نمایی انتخاباتی است که موقعیت آمریکا را نشان دهد که تهدیداتی را برای خودش متصور است، احساس ضعفی است که در امریکا وجود دارد و افول قدرت را در امریکا داریم، نتیجه نا معلوم است و با توسل به سازو کارهایی که مغایرت آشکار با دموکراسی ادعای آمریکایی دارد، بخواهند نتیجه را رقم بزنند.

سنایی راد تصریح کرد: آیا ترامپ با تشکر از دیوان عالی فدرال اعلام پیروزی زود هنگام می‌کند؟، خیلی ارتباط و اعتماد به نتیجه رأی مردم ندارد، اضطراب و نگرانی در سطح توده‌ها و نخبگان به پیامدهای این انتخابات، از تقویت فروشگاه‌ها و مراکز امنیتی تا خرید اسلحه درگیری‌ها در کمپ‌های انتخاباتی، نشان از چالشی بودن انتخابات آمریکا دارد.

وی ادامه داد: تعارض بین ادعاهای دموکراسی مردم سالارانه در آمریکا، واقعیت‌های مربوط به نظام سیاسی این کشور را برملا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بیانیه «جو بایدن» در شب شهادت سردار قاسم سلیمانی

سنایی راد با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات آمریکا هیچ تفاوتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت، اضافه کرد:  چرا که در سطح راهبردی هر دو حزب مطرح آمریکا در هدف فرسایش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و توهم ادامه سلطه آمریکا با هم تفاوتی ندارند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: حرف رژیم آمریکا در سطح منطقه، متعهد به منافع صهیونیست‌ها در پوشش امنیت رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود، حفظ سلطه برمنطقه هدف هر دو حزب است و تنها در شیوه کار با هم تفاوت دارند.

بیشتر بخوانید:

حقارت غربزدگان در گره زدن اوضاع کشور به انتخابات آمریکا موروثی است

وی افزود: تجربه برجام در داخل، تجربه عراق و لیبی از بیرون نشان می‌دهد، هیچ اعتمادی به رژیم آمریکا نیست، حتی زمانی که مذاکره را مطرح می‌کنند در واقع این طرح مذاکره، نیل و اهداف راهبردی است که اگر در جنگ و تهدید به آن نرسند، آن را از طریق تعامل و گفت‌وگو می‌خواهند دنبال کنند.

سنایی راد ادامه داد: دشمن هر گاه پیام ضعفی دریافت کند بی رحمی‌اش تشدید می‌شود، وقتی با پیام قدرت و اقدام قدرتی مواجه شوند، بیشتر بر منطق سیاست و خردورزی گردن می‌گذارند.

سنایی راد اظهار داشت: جمهوری اسلامی با تجاربی که دارد و واقعیت‌هایی را در ساخت قدرت آمریکا ملاحظه می‌کند و تجربه کرده است، قبل از نگاه به نتیجه انتخابات به واقعیت‌ها چشم دوخته است، اگر ساخت قدرت درونی خودمان را دنبال کنیم تا از مشکلات داخلی خارج شویم، مثل امروز بی نیاز به بیگانه خواهیم بود.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    1 1
    درود بر شما
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    نگاه هاباید به درون کشور باشد با این منابع ذخایر خدادی اگر فساد اقتصادی درکار نباشد که در ایران نباید اصلا فقری در کار باشد یک گروه دراین کشور فقط چش به خارج دارند تا گشایشی برای کشور انجام دهند که تفکر اشتباهی است دل سوزان نظام وانقلاب باید جلو این تفکر زیان بار بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس