عراق|واکنش جنبش نجبا به حوادث الفرحاتیه

الشَمَّری با اشاره به توانایی و دست برتر گروه‌های عراقی در مواجهه با اشغالگران، یادآور شد که پیش از تجربه افغانستان، مقاومت عراق در سال ۲۰۱۱ آمریکا را به خروج از خاک این کشور وادار کرده بود.

به گزارش مشرق، مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، مجله "نیوزویک" در شماره جدید خود طی گزارشی با موضوع خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان و عراق، گفتگوی کوتاهی نیز با سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء ترتیب داده است.

بیشتر بخوانید:

نجباء: دولت الکاظمی به مجری پروژه‌های اشغالگران تبدیل شده است

مهندس «نصر الشَمَّری» در پاسخ به سؤال «تام اوکانر» ـ خبرنگار ارشد نیوزویک ـ که "آیا عقب‌نشینی آمریکا از افغانستان برای مقاومت عراق الهام‌بخش بوده و این امیدواری را ایجاد کرده که ایالات‌متحده از عراق نیز خارج شود؟" خاطرنشان ساخت: مقاومت عراق در سال ۲۰۱۱ و پیش از تجربه افغانستانی‌ها، آمریکا را مجبور به عقب‌نشینی از خاک خود کرده بود.

وی ضمن تأکید بر اینکه مقاومت امروز از لحاظ تسلیحاتی و نیروی نظامی قوی‌تر از گذشته است، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت عراقی امروز با توان مواجهه و برتری، اصرار دارند که هر نیروی بیگانه‌ای را از کشور خود اخراج کنند.

سخنگوی نُجَباء در پایان مصاحبه با نشریه آمریکایی نیوزویک تصریح کرد: ما در مقاومت عراق ضمن احترام به تجربه‌ همه ملت‌های آزاد، از تجربه‌ای خاص و غنی در این زمینه برخورداریم و دارای میراث تمدنی و عقیدتی بزرگی هستیم.

گفتنی است هفته پیش کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای ضمن هشدار به آمریکا در خصوص امتناع از اجرای توافقنامه با بغداد و خروج از خاک این کشور در تاریخ ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی، تهدید کرد که در غیر این‌صورت، از سلاح مقاومت برای تکه‌تکه کردن اشغالگران استفاده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    ای عامو همین آمریکا بود از صدام نجاتتون داد
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    باش خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس