نجبا: دولت الکاظمی به مجری پروژه‌های اشغالگران تبدیل شده است

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی جنبش نُجَبای عراق گفت: دولت مصطفی الکاظمی در تحقق شعارهای خود ناکام بوده و به مجری سیاست‌های اشغالگران آمریکایی تبدیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نجبا، شیخ علی الاسدی، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن اشاره به آنچه رسانه‌های آمریکایی درباره پیام‌های سفر و حضور «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات‌ متحده در گفت‌وگوهای منامه مخابره می‌کنند، در پیامی توئیتری نوشت: به‌‎نظر می‌رسد که دولت آمریکا مصمم است از عراق خارج نشود.

الاسدی ادامه داد: سامانه ضدهوایی C-RAM و حجم انبوه تجهیزات و نیروها در پایگاه‌های آمریکایی، نشان می‌دهد که اشغالگران و رسانه‌هایشان در خصوص نیروهای رزمی و غیررزمی خود اطلاعات دروغین ارائه می‌کنند.

وی در پاسخ به ادعای اشغالگران مبنی بر قانونی بودن حضورشان در خاک عراق به استناد درخواست دولت موقت، خاطرنشان کرد: این دولت برای تکمیل تحقیقات پرونده ترور فرماندهان شهید، درخواست محاکمه اشغالگران در محاکم بین‌المللی و همچنین بهبود اوضاع اقتصادی و سیاسی تا زمان برگزاری انتخابات روی کار آمد، ولی نتوانست آن‌ها را محقق سازد و به مجری پروژه‌های اشغالگران و سازشکاران تبدیل شد؛ غفلتی که دیگر تکرار نخواهد شد.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در خصوص اصرار آمریکا به طرحی جهت ابقای نیروهای خود در عراق، تصریح کرد: آن‌ها را نصیحت می‌کنیم که طرح‌شان را به طرحی مهندسی برای قبرهای سربازانی تغییر دهند که اجسادشان به فرودگاه‌های آمریکا فرستاده می‌شود. این در صورتی است که بر تداوم اشغالگری پافشاری کنند؛ ولو با نام دیگر و پوششی جدید تحت‌ عنوان نیروهای غیر رزمی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    مردم شریف عراق کاظمی امریکایی است حواستان باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس