اصلاح قانون تسهیل ازدواج در کمیته مشترک دولت و مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر ورزش و جوانان درباره پیش‌نویس اصلاحی قانون تسهیل ازدواج، خبر داد.

به گزارش مشرق، فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

در جلسه ‎کمیسیون اجتماعی با ‎وزیر ورزش و جوانان پیش‌نویس اصلاحی قانون تسهیل ‎ازدواج به بحث گذاشته شد. این پیش‌نویس از سال گذشته با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و در تعامل با کارشناسان، کنشگران و دستگاه‌های مجری تدوین شده و قرار است در کمیته مشترک با وزارت ورزش و جوانان نهایی شود.

**کمیته تسهیل ازدواج جوانان تشکیل می‌شود

اخیرا نیز نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و وحید یامین پور معاون امور جوانان این وزارتخانه با موضوع مجلس یازدهم و ضرورت توجه به اصلاح قانون تسهیل ازدواج جوانان برگزار شد.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع‌بندی مباحث مطرح شده در این نشست، تاکید کرد که قرار شد با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیته زنان و خانواده این کمیسیون و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کمیته‌ای جهت تسهیل امور جوانان تشکیل شده تا به رفع معضلات ازدواج جوانان کمک کند همچنین به احیای حوزه مغفول مانده جوانان در وزارت ورزش و جوانان بپردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صالح MD ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    کیه که نفهمه با حل شدن مشکل مسکن جوانان بخصوص اقشار ضعیف جامعه کخ بخاظر درامد بسیار کم حتی قادر نیستن تو طرح های مسکن ملی یا توسعه مسکن ریسی شرکت کنند آمار ازدواج وجمعیت به طور چشمگیری زیاد میشه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس