کد خبر 1327845
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

به گزارش مشرق، فاطمه قاسم‌پور، نماینده مجلس در توییتر نوشت: در سفر کمیسیون اجتماعی به خوزستان، ضمن بازدید از حاشیه شرقی و غربی کلانشهر اهواز پای صحبت اهالی نشستیم. خواسته هایشان از نبود امکانات بهداشتی، بیکاری، فاضلاب شهری تا کمبود فضاهای آموزشی و خدماتی همگی به حق بود.

علاوه بر وزارت راه و شهرسازی وزارت خانه های نفت و صمت در موضوع حاشیه شهر اهواز باید پاسخگو باشند، که با حضور شرکت های دولتی در اهواز، حداقل مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی در مقابل منطقه صورت نگرفته است.

بیان آسیب های اجتماعی ومسائل زنان در جلسه بانوان فعال اجتماعی واقتصادی از سویی به دلیل حضور زنان فرهیخته و توانمند که حالا مطالبه گر مسائل زنان استان بودند نوید بخش بود و از جهت، میزان وکیفیت مسایل زنان درکنار کمبود امکانات و زیرساختها و فرهنگ ها و باورهای غلط تاثر بر انگیز بود

در جلسه با استاندار و نماینده ولی فقیه درباره کمبود زیر ساخت ها و توجه به رفع سنت های غلط صحبت کردم.

دو گانگی مدیریتی منطقه ازاد، تنش های کارگری، توجه به مسئولیت های اجتماعی صنایع در استان برای مقابله با آسیب های اجتماعی و به ویژه حاشیه نشینی، اعتماد به توانمندی زنان، مانع زدایی از کسب و کار های خرد، گسترش و راه اندازی مجدد برخی از صنایع کوچک، افزایش ظرفیت نهادهای حمایتی از بانوان آسیب دیده یا در معرض آسیب، مواردی بود که کمیسیون اجتماعی مصمم است در این زمینه فعالیت و تلاش ویژه داشته باشد که به سهم خودم آن را پیگیر خواهم بود.

روایت نماینده مجلس از گلایه‌های مردم خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس